Skærme
Fijala 3554
Hjælp med driver til LG L1510SF tou
Fra : Per Jensen

Dato : 18-08-06 15:38

Hej!

Jeg har fået fat i en LG touchscreen som jeg skal have afprøvet på min
XP boks. jeg har ikke fået nogen CD med, så jeg mangler driveren til den
USB touchscreen der sidder i den. ved lidt søgning på nettet kan jeg se,
at det er ITM der har leveret den til LG.

Der er _INGEN_ hjælp at hente på LG's side, ej heller ITM.

Der er solgt en del af dem her i DK, og der må altså være en af jer der
har sådan en fyr stående. kan jeg få en kopi af driveren af en herinde ?

Jeg har ledt mig gul og blå på nettet, intet gav det...
Modelnummeret er L1510SF

På forhånd tak,

Per Jensen.
fjern fjernmig ved mail.

Fra : Karl Erik Nielsen

Dato : 18-08-06 16:03

"Per Jensen" <per@fjernmigzapro.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> har sådan en fyr stående. kan jeg få en kopi af driveren af en herinde ?
>
> Jeg har ledt mig gul og blå på nettet, intet gav det...

Måske dette link kan bruges? - fundet efter en del higen & søgen:
http://nordic.lge.com/sv/filedown.do?filepath=/download/product/050102/L1510SF/&filename=1510SF_1730SF_Drivers.zip

Fra : Per Jensen

Dato : 18-08-06 17:14

Karl Erik Nielsen skrev:

> Måske dette link kan bruges? - fundet efter en del higen & søgen:
> http://nordic.lge.com/sv/filedown.do?filepath=/download/product/050102/L1510SF/&filename=1510SF_1730SF_Drivers.zip

Karl, mange mange mange mange tak!!!

Det var præcis det jeg søgte, jeg aner ikke hvordan du har fundet den,
men jeg måtte opgive! Det virker perfekt nu! - dagen er reddet

MVH, Per.