Så hjælp mig dog
Fra : FREEMAN

Dato : 19-06-01 14:49

Jeg er kommet i det problem at mit speedometer på min yamaha jog er gået i
stykker og jeg kan ikke finde nogen steder hvor jeg kan få det brugt eller
nyt.

Men hvis i ved hvor jeg kan få fat i et så vær så venlig at skriv til mig.

Jeh kan også bruge det gamle speedometer fra bws én men det kan jeg heller
ikke få fat i.

Hjælp mig PLEASE .

På forhånd tak.

Fra : LaLLe

Dato : 19-06-01 19:50

"FREEMAN" <freeman@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> nyt.
>
> Men hvis i ved hvor jeg kan få fat i et så vær så venlig at skriv til mig.
prøv hos den lokale yamaha forhandler han har nok et og det er sikkert også
originalt. Det er jo ikke forbudt at tænke selv

LaLLe
Cykel @ hvor hårdt jeg træder :(
jeg jeg mener det squ stik den knallert bøller, jeg kan tune min bare ved at
træde hårdere, så findes der vist ikke billigere tun. :)

Fra : Santa AKA ?

Dato : 04-07-01 20:47

> jeg kan ikke finde nogen steder hvor jeg kan få det
> brugt eller nyt.

Hmm... Har du prøvet www.Thansen.dk?

Og den lokale kanllertforr. må da ozz ha noget ???

Santa AKA ?