9.1 papirkurv - cmd-shift-backspace
Fra : Peter Gersmann

Dato : 12-01-01 08:04

9.1 brugere kan tømme papirkurven med cmd-shift-backspace. Ikke lige en
ting man selv finder.

//Peter

Fra : Reynard Fox

Dato : 12-01-01 09:03

In article
<moof.immerfreundlich-24BBDB.08040212012001@news.get2net.dk>, Peter
Gersmann <moof.immerfreundlich@get2net.dk> wrote:

> 9.1 brugere kan tømme papirkurven med cmd-shift-backspace. Ikke lige en
> ting man selv finder.
>
> //Peter
Erm, både ja og nej; Jeg havde i hvertfald ikke opdaget det endnu, men
hotkey'en er da nævnt i Special-menuen. Så det var vel kun et spørgsmål
om tid før åbenbaringen indfandt sig...

Mvh
Reynard …:·

--
Guru meditation.

Fra : Peter Gersmann

Dato : 12-01-01 16:29

In article <canis_vulpes-2DD611.09031312012001@news.cybercity.dk>,
Reynard Fox <canis_vulpes@hotmail.com> wrote:

> Så det var vel kun et spørgsmål
> om tid før åbenbaringen indfandt sig...

Jeg er en zombie på klassisk Mac OS - min special menu hedder Stickle,
såeh det.

//Peter

Fra : Reynard Fox

Dato : 12-01-01 19:38

In article
<moof.immerfreundlich-AF78BB.16291212012001@news.get2net.dk>, Peter
Gersmann <moof.immerfreundlich@get2net.dk> wrote:

> Jeg er en zombie på klassisk Mac OS - min special menu hedder Stickle,
> såeh det.
>
> //Peter
Project Galactic Guide havde kun et punkt omhandlende "Zombie"
http://www.galactic-guide.com/articles/2R103.html

Mvh
Reynard…;·

--