Skærme
Fijala 3554
Skrærm i andet rum?
Fra : Lars

Dato : 16-08-06 22:42

Hej (sorry hvis det er forkert gruppe)
Jeg leger lidt med tanken om at få adgang til min mce fra en skræm som står
i et andet rum (ca 30 m). Kan man få et vga kabel som er så langt? Endvidere
hvordan vil jeg kunne skifte kanaler fra denne skærn... håber i kan finde en
løsning på mit problem!
på forhånd tak
Lars

Fra : Peter D.

Dato : 19-08-06 16:00

Hej.

Jeg ved ikke hvor godt dette er, men til VGA kan denne måske bruges:
http://www.svideo.com/vgacat5.html

Til gengæld kan du måske købe dig en af disse til at skifte kanal med osv.:

Den klare godtnok kun en afstand på 18,3m, men hvis man sætter en
USB-forlænger (eller måske 2) på den, så er du ved at være der....
Ellers kunne du måske gøre det med en PDA over trådløst netværk
el.lign.....?

Mvh.
Peter

Fra : Peter D.

Dato : 19-08-06 16:08

Hej.

> Den klare godtnok kun en afstand på 18,3m, men hvis man sætter en
> USB-forlænger (eller måske 2) på den, så er du ved at være der....

5m aktiv forlænger:
- der kan sættes op til 4 sammen, og så kan man vel sætte en usb-hub og så 4
mere, hvis det er nødvendigt....

--
Peter

Fra : Lars

Dato : 20-08-06 08:17

"Peter D." <pshdo@tele.two.adsl.dk> wrote in message
> Hej.

> 5m aktiv forlænger:
> - der kan sættes op til 4 sammen, og så kan man vel sætte en usb-hub og så
> 4 mere, hvis det er nødvendigt....

Mange tak for dine svar.... det vil jeg lige kigge nærmere på
vh Lars