battlefield2
Fra : Jan

Dato : 16-08-06 09:08

Understøtter Battlefield 2 "3D - Addon" ?

Jeg har nemlig tænkt mig at udskifte min putte med en mere kraftiger putte

mvh
Jan

Fra : Per

Dato : 16-08-06 09:45

"Jan" <blume@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Understøtter Battlefield 2 "3D - Addon" ?
>
> Jeg har nemlig tænkt mig at udskifte min putte med en mere kraftiger putte
>
> mvh
> Jan

Putte ? Er det et golf spil ?

Fra : Jan

Dato : 16-08-06 10:14

> Putte ? Er det et golf spil ?

bevares Computer

Fra : Brian Lund

Dato : 16-08-06 12:46

> Understøtter Battlefield 2 "3D - Addon" ?

Det kan godt være det er mig, men jeg forstår slet ikke spørgsmålet...

Hvad er: "3D - Addon"?

Brian

Fra : Hagar

Dato : 16-08-06 13:03

> [...]
> Understøtter Battlefield 2 "3D - Addon" ?
>
> Jeg har nemlig tænkt mig at udskifte min putte med en mere kraftiger putte

Hvis det er det der kunne følge med de gamle grafikkort, et addon kort du
tænker på, så kyl det kort ud, og få et nyt med den maskine du påtænker at
købe, og skal du køre BF2 Så skal du ikke købe et kort med under 128 Mb, men
et med 256 mb er anbefalet i følge deres manual. Du kan finde grafikkort på
www.edbpriser.dk

Hagar

Fra : Jan

Dato : 16-08-06 14:28

Næ jeg har set på en salgs hjemmeside, og så at man kunne opgradere
skærmkortet med en 3d-addon og i den sammenhæng tænkte jeg på om Battle2 i
det hele taget kunne bruge det og om det er nødvendigt mvh Jan

Fra : Hagar

Dato : 16-08-06 15:05

> [...]
> skærmkortet med en 3d-addon og i den sammenhæng tænkte jeg på om Battle2 i
> det hele taget kunne bruge det og om det er nødvendigt mvh Jan

Kan du ikke smide linket her i gruppen ?

Hagar

Fra : Brian Lund

Dato : 16-08-06 15:20

> Næ jeg har set på en salgs hjemmeside, og så at man kunne opgradere
> skærmkortet med en 3d-addon og i den sammenhæng tænkte jeg på om Battle2 i
> det hele taget kunne bruge det og om det er nødvendigt mvh Jan

Der er garanteret ikke tale om at opgradere skærmkortet, men at sætte et
andet, bedre kort i!
Men prøv at kom med et link så vi kan få sagen afklaret. ;)

Brian