M1 IGEN useriøse !!!!!!!
Fra : Ukendt

Dato : 16-08-06 08:15

Får idag en mail fra M1:
Det er nu 3 år siden at M1 startede...
Det fejrer vi med at sænke vores minutpris fra 49 øre/min. til 43
øre/min .......

43 øre i min.
18 øre/sms
MMS 1 kr.
0 Abonnement
INGEN bindingsperiode
INTET mindsteforbrug

Men M1 "GLEMMER" at fortælle, at opkaldsafgiften er 50 øre!!!!!!
og taksering er pr minut!

Det er faneme useriøst på den specielle M1 måde.

Når man klikker på: Klik Her! og flyt dit nummer til M1!
kommer man til en side, hvor man kan tilmelde sig, men her står der
heller ikke noget om opkaldsafgift og taksering pr minut!

De ret så vigtige "betingelser" kan man kun læse i et lille
scrollvindue, hvis man gider, det håber M1 formentlig at man ikke gør,
men kan hænger alligevel på disse betingelser.

I min statestik over de brugere jeg "overvåger" er *langt* de fleste
opkald på mellem 1 og 20 sekunder, så det ville blive dyrt for dem at
skifte.

Alle disse opkald koster en krone pr stk på M1

Andre seriøse steder koster 20 sek omkring 50 øre.

Desuden skal man betale 39 kr for vis nummer og 25 kr for saldokontrol
pr måned, hvis man vil ha' det.

Det er faneme uhyggeligt du!

Så er I advaret!

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 16-08-06 12:58

Johnsson skrev:

>18 øre/sms

Det skal du have fat i en mobiltelefon for at bruge

hint dk.teknik.telefoni.mobil havde været en bedre gruppe, og der kendes
M1 udemærket for deres takseringer

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk