Original udstødning Peugeot
Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 16-08-06 06:33

Hej
Hvor pokker finder jeg en original udstødning til min Speedfight 2 fra 2001?
Er der nogen risiko for spildte penge på en Techigas Next på en Pug?, i det
tilfælde at den originale er umulig at få fat i.

Michael

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-08-06 10:41

In article <44e2ae12$0$140$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> wrote:

> Hej
> Hvor pokker finder jeg en original udstødning til min Speedfight 2 fra 2001?

Den lokale peugeot forhandler ville være mit bud.. ;)

> Er der nogen risiko for spildte penge på en Techigas Next på en Pug?, i det
> tilfælde at den originale er umulig at få fat i.

Ja... det _er_ spildte penge. Nu har jeg selv været forhandler af
thansen dele og har herunder prøvet samtlige udstødninger på min
Speedfight 2 fra 2002...

Basic kan gå.. men den ruster fandens hurtige... Next.. glem det.. den
larmer og ligner en tunudstødning...

Jeg kører selv basic lige nu med alle plumper taget og den kører fint
nok omend den larmer lidt for meget i forhold til den originale.

Jeg skal selv have en original på næste gang. Ja den koster 1200,- ..
men den holder 3 gange længere og så har jeg købt 3 Basic i mellemtiden
til 1500,- jo ....

--
Med venlig hilsen,
Martin Johansen, Kolding

Fra : Pdr\(2770\)

Dato : 17-08-06 17:11

> In article <44e2ae12$0$140$157c6196@dreader2.cybercity.dk>,
> "Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> wrote:

snip
> [...]
>
> Jeg skal selv have en original på næste gang. Ja den koster 1200,- ..
> men den holder 3 gange længere og så har jeg købt 3 Basic i mellemtiden

Godt at du endelig kan se at T-Svansens er noget l.....t
Pdr...

Fra : Henrik Madsen

Dato : 18-08-06 08:05

On Wed, 16 Aug 2006 11:41:21 +0200, "Martin Johansen [6000]"
<martinlj@tiscali.dk> wrote:

>Jeg skal selv have en original på næste gang. Ja den koster 1200,- ..
>men den holder 3 gange længere og så har jeg købt 3 Basic i mellemtiden
>til 1500,- jo ....

Hmm

1200..

Sidst jeg spurgte hos min knallertpusher sagde han at en original
udstødning kostede over 2000..

Jeg har en SF1 AC

Henrik