Sas economy strømudtag i sæderne ?
Fra : No spam

Dato : 15-08-06 22:11

Jeg skal flyve til Bangkok med sas.
Ifølge deres hjemmeside er de trådløs netforbindelse på alle klasser.

Men det er uklart om der er strømudtag i sæderne på economyklassen.

Fra : Kristoffer

Dato : 15-08-06 23:02

> Jeg skal flyve til Bangkok med sas.
> Ifølge deres hjemmeside er de trådløs netforbindelse på alle klasser.
>
> Men det er uklart om der er strømudtag i sæderne på economyklassen.

Hvis du flyver på Economy skal du have et stort batteri med i tasken -
ingen strømudtag på dén klasse. Det er der derimod på Extra og
Business.

/ Kristoffer

Fra : No spam

Dato : 16-08-06 02:21

Æv. Den kan slet ikke køre på batteri. Har kun strømforsyning.

Fra : Flyrejsen.dk

Dato : 15-08-06 23:03

> Men det er uklart om der er strømudtag i sæderne på economyklassen.

Sidst jeg fløj med SAS til Østen var der ikke strøm i sæderne på økonomi. Et
ekstra batteri til computeren er den bedste løsning, hvis du har meget
arbejde, du skal nå ombord.

Når jeg kigger på deres hjemmeside lader det ikke til, at de har lavet om på
dette (udeladelsen er det vigtige her):

"Dine muligheder for at arbejde om bord
-PC stik i sæderne på Business class og Economy Extra (110 volt, samme
adapter som hjemme og på kontoret)"

http://www.scandinavian.net/EC/Appl/Home/FrontDoor/0,3479,LNG%253Dda%2526SO%253DF0F60C21EA0E475E_A9DFE90451C38C0B%2526MKT%253DDK,00.html

Mange hilsner
Kenneth