BF2 vs usb headset
Fra : Hagar

Dato : 15-08-06 17:43

Hej i gruppen

Er der nogen der kan fortælle om usb-headsæt er en hæmsko i BF2 ?
Jeg oplever ofte at det lagger helt vildt, til trods for min ping ikke
kommer over de 40, Det knaser og knirker i spillet, og det er særligt slemt
når jeg vil ind og spille, og spillet har været lukket ned. Jeg har ikke
noget decideret lydkort i min maskine, andet en det der er bygget ind i
bundkortet, som dog er slået fra, for det er ikke der lyden kommer fra. Jeg
vil meget gerne finde ud af hvor det er det går galt. Det kan ikke være at
jeg "kun" har en Gb RAM i maskinen vel ?

Hagar

Fra : claus jensen

Dato : 16-08-06 07:26

hej
min bf 2 gjorde det samme ,og jeg har også usb headset
jeg smed 1 gb mere i og nu køre det bare derud af
mvh claus

Fra : Hagar

Dato : 16-08-06 12:56

"claus jensen" <cj@team.dk> skrev i en meddelelse
> hej
> min bf 2 gjorde det samme ,og jeg har også usb headset
> jeg smed 1 gb mere i og nu køre det bare derud af
> mvh claus

Ok, så det er ikke mit headset der skaber problemer, så må jeg jo ud og
finde nogle ram

Hagar

Fra : Brian Lund

Dato : 16-08-06 17:10

> Ok, så det er ikke mit headset der skaber problemer, så må jeg jo ud og
> finde nogle ram

Og dog, prøv lige med dit onboard lydkort først! ;)
Hvorfor bruger du iøvrigt ikke dit onboard?

USB har ikke direkte adgang til din CPUen, det har PCI bussen derimod og det
er derpå dit onboard lyskort også sidder.

Brian