Skærme
Fijala 3554
Tyndt VGA kabel til murgennemføring
Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 15-08-06 15:13

Hej alle

Fra en lille væg i køkkenet har jeg et ret langt hul ind til et kammer, hvor
jeg gerne vil stille en PC.
Hullet er 2 cm i diameter, så det er ikke muligt at klemme et VGA-stik
igennem.
Da jeg samtidig har brug for at gennemføre både strøm, USB, antenne og 7
A/V-kanaler, så er der ikke meget plads.

Er der nogen der kender et VGA-kabel med et tyndt kabel, og meget gerne med
en tynd connector halvvejs?
Alternativt bare et tyndt kabel hvor jeg kan montere et stik i den ende der
er mod PC'en.
Et kabel med både VGA og USB er selvfølgelig også interessant.

Nogen forslag?

--
Martin Højriis Kristensen
http://www.makr.dk/ - outdated og trist

Fra : Ukendt

Dato : 15-08-06 21:20

On Tue, 15 Aug 2006 16:12:46 +0200
Martin wrote:

> [...]
> er mod PC'en.
> Et kabel med både VGA og USB er selvfølgelig også interessant.

Måske noget a la http://www.svideo.com/vgacat5.html ?

Mvh. Jonathan

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 15-08-06 21:57

"Jonathan Fromer" <jf(at)daimi.au.dk> skrev i en meddelelse
> Måske noget a la http://www.svideo.com/vgacat5.html ?

Udmærket bud, men der er ikke plads til ret meget bag skærmen.
Jeg skal bare bruge et af de tynde kabler der ofte leveres med projektorer

Fra : Anders Majland

Dato : 23-08-06 20:07

Hvis du ender med at købe et kabel med standard stik - så lad være med
at klippe stikket af. Klip istedet et godt stykke fra det og lod kablet
sammen igen - det er meget nemmere end at lodde et vga stik.

Du lodder så lederne lidt forskudt, putter krympeflex om hver enkelt og
til sidste om hele samlingen.

Sådan ser jeg det gjort når der skal trækket vga kabler (og serielle) ud
igennen en arm til et betjeningspanel på en maskine.