CS og CS:S serverlister?
Fra : Uncle Evil@home

Dato : 14-08-06 21:54

Hvor kan jeg finde en oversigt over danske servere til CS og CS:S?
(bortset fra Boomtown)
Gerne nogle hvor folk ikke er de syge hajer -Er selv et sted mellem n00b
og middel, så det ville være fedt at spille med nogle lige sindede, når
jeg endelig får taget mig tid til det..

Mvh. Jakob

Fra : Dr. Phil

Dato : 14-08-06 22:29

"Uncle Evil@home" <jafj_usenet@hotmail.HAHA.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Gerne nogle hvor folk ikke er de syge hajer -Er selv et sted mellem n00b
> og middel, så det ville være fedt at spille med nogle lige sindede, når

hent All Seeing Eye fra www.udpsoft.com

Der kan du sortere servere efter land,ping og en masse andre ting.

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 14-08-06 22:38

Dr. Phil wrote:

> hent All Seeing Eye fra www.udpsoft.com
>
> Der kan du sortere servere efter land,ping og en masse andre ting.

Lyder umiddelbart meget cool, men er det betalingsversionen eller den
gratis? Og hvad bliver man straffet med af spyware, hvis man ikke vil
betale de $15 det koster? (jeg spiller et par gange om måneden, max, så
jeg gider ikke bruge penge på det..)

Fra : Dr. Phil

Dato : 15-08-06 15:52

> [...]
> gratis? Og hvad bliver man straffet med af spyware, hvis man ikke vil
> betale de $15 det koster? (jeg spiller et par gange om måneden, max, så

Den eneste umiddelbare forskel på betaling og "free" versionen,er at i
"free" kan du kun have 4 venner(buddies) stående.Den betalte er der
ubegrænset antal buddies.
Jeg ved ikke om den er spyware fri,da det er 1000 år siden jeg brugte den
til CS.

Fra : BuFFer

Dato : 15-08-06 14:33

Sortér efter ping i steam serverbrowseren og join så en med dansk navn.