Gode House sider?
Fra : Johs32

Dato : 14-08-06 18:49

Er der nogen som kender nogle gode house sider med musik i stil med
trentemøller, darren emerson's underwater episodes etc. Altså house musik i
den lidt tungere ende med knald på.

Mvh
Johs

Fra : Ukendt

Dato : 14-08-06 20:02

Johs32 wrote:
> Er der nogen som kender nogle gode house sider med musik i stil med
> trentemøller, darren emerson's underwater episodes etc. Altså house musik i
> [...]

til at købe eller anmeldelser eller?

Progressive Sounds er ikke til at komme udenom.

--
Claus Albæk (kbh.)

Fra : Johs32

Dato : 14-08-06 22:32

""Claus Albæk (Kbh.)"" <claude@eugina.dk> skrev i en meddelelse

> til at købe eller anmeldelser eller?

bare house i det hele taget. Altså anmeldelser af band lydklip etc. Så kan
man jo altid købe over amazon eller lign.

Fra : Jan Holm

Dato : 14-08-06 23:56

"Johs32" <dfgdg@dsf.com> wrote
> bare house i det hele taget. Altså anmeldelser af band lydklip etc. Så kan
> man jo altid købe over amazon eller lign.

Lydklip og shopping i stor stil

https://www.beatport.com/ (kig i techhouse genren)
http://traxsource.com/

og evt juno som er blandet vinyl + download shopping
http://www.juno.co.uk/minimal-tech-house/charts/bestsellers/eight-weeks/show_physical=1

Mvh
Jan Holm

Fra : Johs32

Dato : 15-08-06 00:17

"Jan Holm" <nospam@tia.blabla> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> https://www.beatport.com/ (kig i techhouse genren)
> http://traxsource.com/
>
> og evt juno som er blandet vinyl + download shopping

uh det er godt!

mvh
Johs

Fra : Jan Holm

Dato : 15-08-06 18:46

"Johs32" <dfgdg@dsf.com> wrote
> uh det er godt!

Måske det her også var noget for dig ?
http://www.housemusik.dk/forum/showthread.php?t=9323

Mvh
Jan Holm

Fra : Johs32

Dato : 15-08-06 19:28

"Jan Holm" <nospam@tia.blabla> skrev i en meddelelse
> [...]

Det tror jeg bestemt, men jeg kan ikke oprette en profil da den kode man
skal indtaste ikke bliver vist rigtigt. Har prøvet med både MS Explorer og
Firefox. Har du slået noget til for at kunne se den?

Mvh
Johs

Fra : Jan Holm

Dato : 15-08-06 20:28

"Johs32" <dfgdg@dsf.com> wrote
> Det tror jeg bestemt, men jeg kan ikke oprette en profil da den kode man
> skal indtaste ikke bliver vist rigtigt. Har prøvet med både MS Explorer og
> Firefox. Har du slået noget til for at kunne se den?

Glemte helt at man skal være logget ind for at se den del af forummet.
Kører fint i Firefox her..

Mvh
Jan Holm

Fra : Johs32

Dato : 15-08-06 22:35

> [...]
> "Johs32" <dfgdg@dsf.com> wrote
>
> Glemte helt at man skal være logget ind for at se den del af forummet.

De her to laver noget af det jeg leder efter:
http://www.juno.co.uk/search/?q=Angel+Anx&precision=all&column=all&format=vinyl&genre_id=0000&released=&sdate=&edate=
Angel Anx And Aleksij

en skam at man kun kan få det på vinyl.

Mvh
Johs

Fra : Ukendt

Dato : 16-08-06 09:01

Johs32 wrote:

> De her to laver noget af det jeg leder efter:
> [...]

Hvis nu det var kunne du jo bare købe vinylen og så ellers hente skidtet
på nettet, så har du betalt for musikken og du har en elektronisk kopi.

om det er komplet lovligt skal jeg ikke kunne sige, men jeg tvivler på
at du vil blive jagtet for det da du jo beviseligt har betalt for musikken.

--
Claus Albæk (kbh.)

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 15-08-06 20:41

Johs32 skrev:

>Det tror jeg bestemt, men jeg kan ikke oprette en profil da den kode man
>skal indtaste ikke bliver vist rigtigt.

Det gør det heller ikke hos mig, men så er det nok fordi at de ikke vil
have flere til at bruge deres forum

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk