nogen der hørte Motörhead i Skanderborg?
Fra : Per

Dato : 14-08-06 15:24

Hej NG!

Jeg har ikke kunne finde nogen anmeldelser om Motörheads koncert i
Skanderborg - kun noget om små danske pjatbands - egentlig meget mærkeligt .
Ekstra Baldet skriver om en nærmest ukendt Anna David ??

ER der nogen herfra der hørte Motörhead og kan sige noget om kvaliteten af
koncerten?

Evt. links til anmeldelser

Spillede de højt he he.....?

--
Med venlig hilsen Per!

Fra : rosenauer.dk

Dato : 14-08-06 15:36

> Evt. links til anmeldelser
>
> Spillede de højt he he.....?

Kan betro dig de spillede højt :) .. og kan også betro dig at det ikke lige
just var min musikstil, så jeg kan ikke fortælle dig om det var godt.. men
der kommer en anmeldelse på www.musik.dk og derudover kan mine fotos fra
koncerten også ses på http://rosenauer.dk i løbet af i dag/morgen..

/Martin
http://rosenauer.dk

Fra : Voluntary Victim of ~

Dato : 14-08-06 15:56

http://gaffa.dk/anmeldelser/view.php/mreview_id=32002

Fra : Lars Kyndi Laursen

Dato : 14-08-06 17:20

"Per" <mesked@hotmail.com> enriched usenet with:

http://www.jp.dk/kultur/artikel:aid=3889886/

--
Lars Kyndi Laursen, representatum nixi
Quidquid latine dictum sit altum viditur

Now playing: Eric Clapton - My Father's Eyes

Fra : Steen

Dato : 14-08-06 18:13

Per skrev:

> Hej NG!
>
> Jeg har ikke kunne finde nogen anmeldelser om Motörheads koncert i
> Skanderborg

Kun et par få ord i Urban. Lemmy spurgte publikum, om det skulle være
højere...og det skulle det.
Fucking brave people...mente han.

Det kan godt være Lemmy er gammel og grim, men han er satme den
sejeste bassist der betræder denne jord!