PGO / Aprilia ?
Fra : Brian

Dato : 13-08-06 20:02

Min knejt vil have en knallert 30, en Aprilia Sonic eller en PGO et eller
andet. Hvad er de generelle forskelle på dem ?

Jeg viste ham den knallert jeg havde, en Honda CD 50, en dejlig 4-takt der
nemt åd enhver 2-takts riskoger, sådan en vil han fandme ikke have, 'jeg er
ikke 80 år', som han sagde.

Mvh. Brian

Fra : Brian

Dato : 13-08-06 20:19

"Brian" <beeXrhunterX@2nightX.dk> skrev i en meddelelse
> Min knejt vil have en knallert 30, en Aprilia Sonic eller en PGO et eller
> andet. Hvad er de generelle forskelle på dem ?

Kvaliteten og prisen. De store PGO'er er vidst ok kvali, HOT50 er tudegrim
og det ligner ikke kvalitet :)

> Jeg viste ham den knallert jeg havde, en Honda CD 50, en dejlig 4-takt der
> nemt åd enhver 2-takts riskoger, sådan en vil han fandme ikke have, 'jeg
> er ikke 80 år', som han sagde.

Okay, det ville jeg da ellers gerne for ca. 8år siden :)

Fra : Steew

Dato : 13-08-06 22:05

Brian wrote:
> [...]
> nemt åd enhver 2-takts riskoger, sådan en vil han fandme ikke have, 'jeg er

Hvis du spørger hvad forskellen er på Pgo og Aprillia er den meget
simpel.
Pgo er et asiatisk mærke som grundlæggende har motorteknologi baseret
på netop aprillias motore, altså kopier om man vil. Aprillia går
efter have de mest slidstærke scootere, og personligt synes jeg også
Aprillia er meget kønnere end Pgo modeller.
Aprillia sonic nyere modeller (efter 2003 mener jeg) er meget
begrænset og kan derfor godt være meget kedelig mht. acc. og topfart,
så anskaf jer en brugt før 03 så er der lidt mere sjov.

Vh Steew