Rygestop på rejser ?
Fra : Kenneth

Dato : 13-08-06 19:50

Hvor mange af jer er holdt op med at ryge når i skal rejse, og alligevel
ikke må ryge i mange timer (flyveturen/lufthavne) ?

Og er det lykkedes ?

Kenneth

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 13-08-06 21:19

"Kenneth" <info@REMOVEegesby.dk> wrote in

> Hvor mange af jer er holdt op med at ryge når i skal rejse, og
> alligevel ikke må ryge i mange timer (flyveturen/lufthavne) ?

Ingen vil jeg tro. Der findes alternative måder at dække nikotintrangen på
hvis man er virkelig hooked.

Men når vi nu er ved emnet, så pisser det mig af at rygerne efter timers
afholdenhed ikke kan vente de få minutter det tager at komme ind i et
område hvor rygning igen er tilladt. Hvorfor skal folk absolut tænde
smøgerne i fingeren på vej ud af flyet, eller mens de venter på bagage?

Fra : Kenneth

Dato : 13-08-06 23:14

> [...]
> område hvor rygning igen er tilladt. Hvorfor skal folk absolut tænde
> smøgerne i fingeren på vej ud af flyet, eller mens de venter på bagage?

Ok.
Din mening er altså at efter "timers" flyvning/afholdenhed er man absolut
afvendt
Hvorfor tror du ikke der er nogen der holder op på den "konto" ?

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 13-08-06 23:24

> Din mening er altså at efter "timers" flyvning/afholdenhed er man
> absolut afvendt

Hvis jeg skrev det, så er det min mening. Men det gjorde jeg ikke. Jeg
skrev at jeg ikke kan se den store afgørende forskel på at være afholdende
i flere hundrede minutter, og så være afholdende i flere hundrede minutter
+ 3 minutter.

> Hvorfor tror du ikke der er nogen der holder op på den "konto" ?

Fordi de fleste rygere klarer sig. Og dem der ikke kan klare sig har andre
metoder til at dække nikotintrangen (tyggegummi, plastre, tage toget, hvad
ved jeg).

Jeg har ihvertfald aldrig oplevet en ryger sige: " Damn! Det er søndag
aften. Ingen smøger. Ingen penge før jeg kan komme i banken imorgen. Shit.
Pis. Så kan jeg ligeså godt holde op."

Fra : Kenneth

Dato : 13-08-06 23:59

"Kent Oldhøj" <kent@FJERNESoldhoj.dk> wrote in message
> [...]
> i flere hundrede minutter, og så være afholdende i flere hundrede minutter

Den store afgørende forskel KUNNE være at man netop har ventet mange timer
og at man ikke kan vente mere.....

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Steen Johansen

Dato : 14-08-06 00:24

"Kenneth" <info@REMOVEegesby.dk> skrev i en meddelelse

> "Kent Oldhøj" <kent@FJERNESoldhoj.dk> wrote in message

> Den store afgørende forskel KUNNE være at man netop har ventet mange timer
> og at man ikke kan vente mere.....

Er det ikke ved de tider at i 2 går udenfor og over en smøg for det talt
færdigt?
MvH Steen

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 14-08-06 00:44

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> wrote in

> Er det ikke ved de tider at i 2 går udenfor og over en smøg for det
> talt færdigt?

ROTFL. Jeg ryger kun efter sex

Fra : Kenneth

Dato : 14-08-06 02:38

> "Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> wrote in

> ROTFL. Jeg ryger kun efter sex

Det ved vi

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : Per Thomsen

Dato : 14-08-06 11:45

> ROTFL. Jeg ryger kun efter sex

Så hæld vand på :)

Per

Fra : Kristian

Dato : 14-08-06 11:51

"Kent Oldhøj" <kent@FJERNESoldhoj.dk> wrote:

>"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> wrote in

>ROTFL. Jeg ryger kun efter sex

Nåh...kæderyger ?
--
Kristian

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 14-08-06 12:46

Kent Oldhøj <kent@FJERNESoldhoj.dk> skrev:
>"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> wrote in

>ROTFL. Jeg ryger kun efter sex

Er det fordi det går så hurtigt?
I`m A Survivor

Fra : Andreas Falck

Dato : 03-09-06 14:40

Kenneth skrev i news:44dfae9d$0$20293$edfadb0f@dread16.news.tele.dk

[ ... ]

> Den store afgørende forskel KUNNE være at man netop har ventet mange timer
> og at man ikke kan vente mere.....

Det er da stadig ikke nogen undskyldning for at begynde at ryge i et område
der er markeret som "Rygning forbudt".

http://bibeltro.dk/ + http://skabelsen.info/ + *DebatForum*
http://RUI.ravsted.dk - den lokale ungdoms- & idrætsforening
http://ravsted.dk/ - nok Danmarks mest besøgte landsby-webside

Fra : Jan Bøgh

Dato : 03-09-06 16:19

Andreas Falck skrev i 44fae0f6$0$75040$14726298@news.sunsite.dk dette:

> Det er da stadig ikke nogen undskyldning for at begynde at ryge i et
> område der er markeret som "Rygning forbudt".

Amen!

Fra : Pipeline

Dato : 13-08-06 22:20

"Kenneth" <info@REMOVEegesby.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor mange af jer er holdt op med at ryge når i skal rejse, og alligevel
> ikke må ryge i mange timer (flyveturen/lufthavne) ?

Flere af mine kollegaer er faktisk stoppet med at ryge her i ferien og det
er (indtil videre) gået godt.
Det er vel noget med at det er lettere at stoppe når man ikke går rundt i de
gamle vaner; smøgen i kaffepauserne, smøgen når man kommer hjem fra arbejde,
smøgen når man lufter hunden, smøgen når telefonen ringer, smøgen foran
computeren etc. ?

Fra : Kenneth

Dato : 14-08-06 09:19

"Pipeline" <000000ng3@odeu.dk> wrote in message

> [...]
> de gamle vaner; smøgen i kaffepauserne, smøgen når man kommer hjem fra
> arbejde, smøgen når man lufter hunden, smøgen når telefonen ringer, smøgen

Det var også min tanke, at man har mere ro og oplever ting man normalt ikke
gør i hverdagen.

Hent en gratis SPAMfighter her.