Siemens Gigaset 2060
Fra : Paw Jensen

Dato : 13-08-06 12:12

Hej alle.

Jeg har en Simens gigaset 2060 base, og har nu købe en Siemens SL55 telefon,
som jeg vil kode til denne.

Desværre har jeg mistet manualen til 2060`eren.

Er der nogen der kan hjælpe med vejledning, eller endnu bedre en komplet
manual som PDF ??

På forhånd tak.

Paw

Fra : Nicolai L. Petersen

Dato : 13-08-06 14:38

On Sun, 13 Aug 2006 13:11:35 +0200, "Paw Jensen"
<paw@uniq-import.invalid> wrote:

> [...]
>
>Desværre har jeg mistet manualen til 2060`eren.
>
>Er der nogen der kan hjælpe med vejledning, eller endnu bedre en komplet

tryk på den lille grønne lampe, så går den i registrering.

Fra : Testresultater af tr~

Dato : 08-10-06 17:35

> [...]

>Desværre har jeg mistet manualen til 2060`eren.
>
>Er der nogen der kan hjælpe med vejledning, eller endnu bedre en komplet

Kære Paw.

Jeg har en manual (pdf-fil) til en ISDN Gigaset 2060 på engelsk, hvis
det har interesse ?

Med venlig hilsen

TESTRESULTATER AF TRÅDLØSE TELEFONER
Bent Andersen