Akkorder til EPO-sangen / Hvad hedder
Fra : Esben von Buchwald

Dato : 12-08-06 17:48

Jeg kan ikke finde nogen steder hvor akkorderne til EPO sangen (Red
Warszawa) står, hvilket irriterer mig...

Jeg kan høre melodien er lavet på melodien fra en kendt julesang, som
jeg ikke kan huske navnet på, men som lyder noget i stil med
"Alle mennesker er nu så glade"
"det er jul det er jul lad os danse rundt i ring rundt om træet rundt om
træet"
"under træet er der pakker gemt til os"

Jeg har prøvet at google efter de sætninger jeg kan huske fra julesangen
men finder intet, så sandsynligheden for at akkorderne ligger online er
nok lille...

Vil nogen fortælle mig akkorderne please

EPO sangen kan høres her:
http://undervisning.doping.dk/db/filarkiv/4264/track09.mp3

--
MVH: Esben von Buchwald
http://www.sbn.as

Fra : Michael Lund

Dato : 12-08-06 21:36

Jamen den hedder netop "Alle mennesker er nu så glade"
og blev bl.a. kendt med Lone Kellermann.

Titlen fremgår jo også ret tydeligt ret tæt på den side du linkede til
http://undervisning.doping.dk/visArtikel.asp?artikelID=88

Mic.