Snyd i BF2 ?
Fra : Hagar

Dato : 11-08-06 20:36

Hej i gruppen

Jeg har lige været en times tid på en tysk server for at spille BF2, og
prøve min nye sniper af. Lige meget hvor jeg var på banen, så blev jeg
fundet og skudt på mindre end 2 minutter, om jeg så var helt ude ved det
røde felt, og langt fra alt hvad der har med spawn punkter at gøre, så blev
jeg fundet og skudt. Er det som der er snyd på serveren, eller var de bare
helt fantastiske ? Kan det også skyldes, at når man nu er blevet forfremmet,
at man så bare får det sværere, for så ved jeg ikke om jeg vil stige i
graderne

Hagar

Fra : Jakob

Dato : 11-08-06 21:43

In article <44dcdc17$0$3490$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, nogo31
@hotmail.com says...

> helt fantastiske ? Kan det også skyldes, at når man nu er blevet forfremmet,
> at man så bare får det sværere, for så ved jeg ikke om jeg vil stige i
> graderne

Hvis de har en erfaren og aktiv commander, kan han spotte dig og give
informationerne videre til sine spillere.

Hvis de har et sammentømret samarbejde vil han sende nogen efter dig.
Det er dog sjældent at folk kan finde ud af samarbejde desværre, men det
kan bestemt være det der har ramt dig.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Hagar

Dato : 12-08-06 01:22

> [...]
>
> Hvis de har et sammentømret samarbejde vil han sende nogen efter dig.
> Det er dog sjældent at folk kan finde ud af samarbejde desværre, men det

Ok, nu kender jeg ikke så meget til spillet endnu, men det kommer vel, og
jeg har slet ikke set eller prøvet at være commander, men han er altså "gud"
og ser alt ?

Hagar

Fra : Lars Jensen

Dato : 12-08-06 07:28

Hagar skrev:

> Ok, nu kender jeg ikke så meget til spillet endnu, men det kommer vel, og
> jeg har slet ikke set eller prøvet at være commander, men han er altså "gud"
> og ser alt ?

Hehe, ej - helt "gud" er han ikke.

Commanderen har nogle værktøjer til rådighed, bl.a. kan han lave et
sweep af kortet, som så viser hvor på mappet der er fjendtlige enheder
placeret - det er bl.a. det han bruger til at afgøre hvor han skal smide
artilleri.

Spotter han så en enkelt person der ligger helt alene et sted på kortet,
kan han godt regne ud, at det er en sniperbasse, og kan så fortælle sine
tropper at der ligger en sniper. Prøv at ligge mærke til når nogen fra
dit eget hold spotter en sniper, så kan du se et sigtekorn på kortet :)

En god commander, og nogle gode squads kan gøre livet meget surt for
modstanderholdet!! :)

> Hagar

Lars B

Fra : Hagar

Dato : 12-08-06 10:27

> [...]
> eget hold spotter en sniper, så kan du se et sigtekorn på kortet :)
>
> En god commander, og nogle gode squads kan gøre livet meget surt for

Ok, nu er jeg med, så var det bare en forkert server jeg satte fødderne på
den dag, og i aftes, for jeg skal da lige love for jeg har fået bank

Men ellers syntes jeg det er et kanon godt spil, selv om der er da sager jeg
undres over, men det perfekte spil er nok ikke lavet

Tak til jeg alle for svar

Hagar

Fra : Bjarne K.

Dato : 13-08-06 07:45

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse
..
> Men ellers syntes jeg det er et kanon godt spil, selv om der er da sager
> jeg undres over, men det perfekte spil er nok ikke lavet

Prøv at søge tilbage i newsgruppen alt.games.battelfield til den 16.6.2006,
hvor en Brian Kending stillen en masse gode newbie spørgsmål og får en masse
gode svar. Der var flere ting imellem der kunne hjælpe min, selvom jeg har
spillet siden spillet kom ud i DK.

Bjarne K.

Fra : Hagar

Dato : 13-08-06 11:21

> [...]
> får en masse gode svar. Der var flere ting imellem der kunne hjælpe min,
> selvom jeg har spillet siden spillet kom ud i DK.

Øv, hvorfor har TDC ikke den gruppe, der er en for BF1942, men der er så
ikke postet noget den 16/6.

Hagar

Fra : Hagar

Dato : 13-08-06 11:24

> [...]
> får en masse gode svar. Der var flere ting imellem der kunne hjælpe min,
> selvom jeg har spillet siden spillet kom ud i DK.

Ahhhh, den skal hedde alt.games.ea.battlefield

Hagar

Fra : Bjarne K.

Dato : 13-08-06 22:45

> Ahhhh, den skal hedde alt.games.ea.battlefield
>
> Hagar
sorry, my bad

Bjarne K.

Fra : Jakob

Dato : 12-08-06 08:58

In article <44dd1f27$0$3494$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, nogo31
@hotmail.com says...

> Ok, nu kender jeg ikke så meget til spillet endnu, men det kommer vel, og
> jeg har slet ikke set eller prøvet at være commander, men han er altså "gud"
> og ser alt ?

Ja han kan bruge radar og scanne hele banene for fjender. Ser han nogen
kan han markere dem så alle dine fjender kan se din postition. Dette kan
undgås hvis nogen spec ops fra din side springer deres radar i luften.

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Brian Lund

Dato : 12-08-06 00:19

> [...]
forfremmet,
> at man så bare får det sværere, for så ved jeg ikke om jeg vil stige i

Radar scan/UAV?

Brian

Fra : Hagar

Dato : 12-08-06 01:21

Er der i øvrigt nogen der kan anbefale en god Dansk server ? Ikke at jeg
ikke møder modstand nok, for det gør jeg, jeg vil bare ind og spille med
nogle der kan tage det seriøst, men have det sjovt samtidig. Jeg vil også
gerne være fri for disse skrigehoveder, dem der ikke lavet andet end at
melde de ser fjender, man skulle tro de var på svampe, og dem der syntes det
er morsomt at skyde andre fra teamet, uden dog at slå dem ihjel.

Hagar

Fra : Dorthe Aagaard Niels~

Dato : 12-08-06 02:31

Hagar skrev:
> [...]
> melde de ser fjender, man skulle tro de var på svampe, og dem der syntes det
> er morsomt at skyde andre fra teamet, uden dog at slå dem ihjel.

Der er Boomtown, samt UBA server. UBA står for united battlefield
assosiation og er en forening, hvis mål er at de claner der støtter op
om det spiller med samme server regler om du er på en clan server eller
en anden. Alle claner det støtter op om det og selv har server starter
hostnabvnet med UBA-DK for netop også at gøre det nemt at søge på disse
server i serverbrowseren. Du kan læse mere om uba på http://www.uba.dk

Hygge og god weekend

[C&B]AngelFire

Fra : Lars Jensen

Dato : 12-08-06 07:32

Hagar skrev:
> [...]
> melde de ser fjender, man skulle tro de var på svampe, og dem der syntes det
> er morsomt at skyde andre fra teamet, uden dog at slå dem ihjel.

Hmm, det er jo en del af spillet at spotte fjender - så skrighovederne
slipper du nok ikke for :) - det er værre når man er på en tysk server,
og commanderen bruger voice - og sidder og råber i sin mikrofon på tysk :)

Prøv at lede efter Danish Fighters...

Deres serverregler synes jeg gør, at kampene bliver rimelig lige.

http://www.tacsim.dk/portal/

De håndhæver deres regler temmelig stramt - i hvert tilfælde hvis der er
en admin på serveren, og det er sjældent der ikke er en DF'er på.

> Hagar

Lars B

Fra : Brian Lund

Dato : 12-08-06 15:03

> Hmm, det er jo en del af spillet at spotte fjender - så skrighovederne
> slipper du nok ikke for :) - det er værre når man er på en tysk server,
> og commanderen bruger voice - og sidder og råber i sin mikrofon på tysk :)

Der er altså også nogle commandere der overdriver det med "spotted"
funktionen...
Et eksempel er jeg har spillet med en commander som uafbrudt brugte "enemy
spotted" HELE runden igennem, det er til at blive tosset af...
(Og vi tabte runden da han ikke brugt UAV/artillery/supply drops ret
meget..!)

Enemy spotted, enemy spotted, enemy sniper spotted, enemy spotted, enemy
spotted, enemy armor spotted, enemy boat spotted, enemy spotted, enemy
spotted, enemy spotted, enemy sniper spotted, enemy armor spotted...

Brian

Fra : Hagar

Dato : 12-08-06 21:51

> [...]
> spotted, enemy armor spotted, enemy boat spotted, enemy spotted, enemy
> spotted, enemy spotted, enemy sniper spotted, enemy armor spotted...

Er det commander der skriver i gult ? Hvis det er, så har jeg også prøvet
det, og jeg var ved at blive ør i hovedet af at høre på det. Man kan jo ikke
høre hvor der så bliver skudt fra, så jeg bad ham en gang på en pæn måde at
tie stille, det gav ikke noget, så fik den lige en lille tand op i min
formulering, så røg jeg af LOOOL Så blev har sgi mopset.

Jeg har ellers være ude for noget rigtigt grimt i dag. Jeg havde på en
server nogle rigtigt fede runder, og jeg havde pænt med kills, min træning
taget i betragtning, og regnede så med at det ville give godt i globel
score, men nej, det var ikke en ranked server jeg spillede på, arghhhh

Hagar

Fra : TommyF

Dato : 13-08-06 12:31

> [...]
>taget i betragtning, og regnede så med at det ville give godt i globel
>score, men nej, det var ikke en ranked server jeg spillede på, arghhhh

He he, Hagar, godt man stadig har Mohaa.

Fra : Lars Jensen

Dato : 13-08-06 13:03

TommyF skrev:

> He he, Hagar, godt man stadig har Mohaa.

Er det så godt i multiplayer?

Jeg har det liggende uåbnet og uinstalleret...

Lars B

Fra : Mikael Schøler

Dato : 13-08-06 14:11

Lars Jensen wrote:

> Er det så godt i multiplayer?
>
> Jeg har det liggende uåbnet og uinstalleret...
>
> Lars B
Det kommer an på hvad du sammenligner med. Jeg har opgivet at være i
klan fordi de skiftede til BF2 fra Mohaa. Det jeg kan li i Mohaa er at
det er dig og kun dig. Der er ingen fly, ingen tanks eller andre former
for hjælpemidler til at bekæmpe fjenden. Der er dig og dine teammates.

Jeg synes stadig Mohaa (Spearhead helst) er et suverænt multiplayerspil,
det er desværre bare blevet overhalet af udvikling.

Det sjove er faktisk at man i BF2 har lavet en infantry del, så der kun
er fodsoldater og ingen fly/tanks osv..

Fra : TommyF

Dato : 13-08-06 14:32

> [...]
>det er desværre bare blevet overhalet af udvikling.
>
>Det sjove er faktisk at man i BF2 har lavet en infantry del, så der kun
Godt skrevet, der vil altid være snydere, men man kan rimeligt hurtigt
spotte dem, og kicke dem, mohaa er suvurent i mulitplayer med
teamspeak, der er aktion, men det er mere mand mod mand, især i ren
refel kampe, mend det tager et stykke tid at komme ind i med
håndstillingen, for man skal helst kunne hoppe, leane, skyde og skifte
magasin i en bevægelse, for at kunne klare sig godt, OG her mener jeg
uden leanscript og andre script.

Pak din mohaa ud og besøs os TLD på , vi er alt på hygges side, men vi
er også rimelig gode efter hånden, så selv om vi
taget let på det lige nu i sommerperioden, så kan vi stadig give nogle
af europas bedste noget modstand.

Vores server IP: 82.150.70.40:27400
Teamspeak :81.19.240.180:21466
HP: :www. tld-clan.dk
---
Brøndby
http://www.tommy-friis.dk/

Fra : Lars Jensen

Dato : 14-08-06 22:27

TommyF skrev:

> [...]
> er også rimelig gode efter hånden, så selv om vi
> taget let på det lige nu i sommerperioden, så kan vi stadig give nogle

Lige nu er jeg for opslugt af BF2 - og har preorderet 2142 også, så jeg
må se om der bliver tid til MOHAA også :)

> ---
> Brøndby
> http://www.tommy-friis.dk/

Lars B

Fra : TommyF

Dato : 14-08-06 22:46

>Lige nu er jeg for opslugt af BF2 - og har preorderet 2142 også, så jeg
>må se om der bliver tid til MOHAA også :)
Det er bare helt ok, men pas på, hvis du kommer på TS
med os så er du fanget, for vi har det ski.. sjovt og lige ud af
landevejen.

Fra : Hagar

Dato : 15-08-06 02:59

> Det er bare helt ok, men pas på, hvis du kommer på TS
> med os så er du fanget, for vi har det ski.. sjovt og lige ud af
> landevejen.

I skulle næsten joine Sergeant.dk, vi har det også sjovt, endda ret så sjovt

Hagar

Fra : TommyF

Dato : 15-08-06 17:13

On Tue, 15 Aug 2006 03:58:56 +0200, "Hagar" <nogo31@hotmail.com>
wrote:

>I skulle næsten joine Sergeant.dk, vi har det også sjovt, endda ret så sjovt
>

>Hagar

Det bliver nok ikke tilfældet, vi er allerede ca 45 medlemmer, det er
no lige nu at overskue, men giv mig jeres TS så kan jeg hoppe på den
næste gang jeg er på jeres server.

Fra : Per Nielsen

Dato : 13-08-06 14:17

Lars Jensen wrote:

> Er det så godt i multiplayer?
>
> Jeg har det liggende uåbnet og uinstalleret...

Det var fuldstændig suverænt da det kom frem. Hvor har jeg dog brugt
mange online timer med det spil. Det blev dog for meget med cheaterne
til sidst, og så blev det lidt efter lidt opgivet. Der gik så lidt tid
inden Call of Duty kom på banen, som jeg også synes er rigtigt fedt. Det
er nok det der kommer tættest på den gamle "mohaa feeling". Veteranerne
i det game ved måske hvad jeg mener

Fra : Hagar

Dato : 13-08-06 15:34

> Er det så godt i multiplayer?
>
> Jeg har det liggende uåbnet og uinstalleret...
>
> Lars B

Gå du til www.sergeant.dk, så kan du finde oplysninger om vores server, så
kan du prøve at være med om torsdagen hvor vi træner, og skulle du falde for
det, så er du da velkommen i klanen, som godt kan når vi vil Vi er nu
mest en hygge klub, men kig forbi og find ud af mere.

Hagar

Fra : Hagar

Dato : 13-08-06 15:34

> He he, Hagar, godt man stadig har Mohaa.

Ja tak skal du have, det spiller jeg også når jeg har fået for meget klø i
BF2, så skal jeg lige have nogle hurtige kills LOOOL

Hagar

Fra : Lars Jensen

Dato : 13-08-06 13:02

Hagar skrev:

> Er det commander der skriver i gult ?

Jeps :)

> [...]
> tie stille, det gav ikke noget, så fik den lige en lille tand op i min
> formulering, så røg jeg af LOOOL Så blev har sgi mopset.

Commanderen selv kan nu kun kicke, hvis han også er admin på den
pågældende server...

Men nogle Commanere teer sig sgu tosset.

Jeg har endnu ikke et eneste sekund som Commander selv, selv efter 220
timers spil :) - så det er jo nemt at nedgøre dem, hehe :)

> [...]
> taget i betragtning, og regnede så med at det ville give godt i globel
> score, men nej, det var ikke en ranked server jeg spillede på, arghhhh

Jeg spiller _kun_ ranked - undtagen når jeg vil træne helikopter eller
fly, så spiller jeg singleplayer...

> Hagar

Lars B

Fra : Brian Lund

Dato : 13-08-06 19:40

> Er det commander der skriver i gult ?

Ja

> [...]
> tie stille, det gav ikke noget, så fik den lige en lille tand op i min
> formulering, så røg jeg af LOOOL Så blev har sgi mopset.

Commandere kan hverken kicke eller banne, han er bare en almindelig
spiller...
Nogle servere har et script der kicker hvis du skriver bestemte (bande) ord,
det er formentlig derfor du røg ud!

> [...]
> taget i betragtning, og regnede så med at det ville give godt i globel
> score, men nej, det var ikke en ranked server jeg spillede på, arghhhh

Sæt din server liste til "ranked only" ;)

Brian

Fra : Hagar

Dato : 13-08-06 22:02

> [...]
> spiller...
> Nogle servere har et script der kicker hvis du skriver bestemte (bande)

Jeg brugte ikke ukvemsord, men nogle udråbstegn for at understrege hvad jeg
mente ! ! ! !

Hagar

Fra : Brian Lund

Dato : 14-08-06 04:42

> Jeg brugte ikke ukvemsord, men nogle udråbstegn for at understrege hvad
jeg
> mente ! ! ! !

Så har der nok været en admin til stede, eller det har været en ren
tilfældighed! ;)

Brian

Fra : Lars Jensen

Dato : 13-08-06 12:59

Brian Lund skrev:
> også
> det
>
> Der er altså også nogle commandere der overdriver det med "spotted"
> funktionen...

Enig!

> [...]
> spotted" HELE runden igennem, det er til at blive tosset af...
> (Og vi tabte runden da han ikke brugt UAV/artillery/supply drops ret

Fuldkommen ubrugligt... Normalt behøver Commanderen ikke spotte så meget
igen, det er infantri og Snipere ret gode til...

Jeg hader Commandere der glemmer UAV og især supplydrops... og så hader
jeg Commandere der konstant Cartillerier Spec. Ops. som vil tager
artilleri ud... hader det... og jeg spiller en del Spec.Ops :)

> Enemy spotted, enemy spotted, enemy sniper spotted, enemy spotted, enemy
> spotted, enemy armor spotted, enemy boat spotted, enemy spotted, enemy
> spotted, enemy spotted, enemy sniper spotted, enemy armor spotted...

hehehe

> Brian

Lars B

Fra : Ryback.dk

Dato : 16-08-06 13:12

jeg kan klart anbefale UBA serverene , med nogle gode regler . Søg på UBA i
ingame server søgeren.

/ Ryback.dk