Xnews
Fra : Stefan Garvig

Dato : 19-06-01 13:55

Hej

Jeg har fået anbefalet newsreaderen Xnews, og umiddelbart synes jeg, at den
virker fornuftig. Dog har den ikke indbygget mail-program, som f.eks.
Outlook Express har.

Har andre her i NG erfaringer med brugen af Xnews?

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Venligst

Stefan

Fra : Morten Ovi

Dato : 19-06-01 18:24

Stefan Garvig skrev i news:dk.edb.internet.software.mail+news :

> Jeg har fået anbefalet newsreaderen Xnews, og umiddelbart synes
> jeg, at den virker fornuftig.

Det var da en god start! Så kan det næsten ikke gå galt.

> Dog har den ikke indbygget
> mail-program, som f.eks. Outlook Express har.

Ja, det kan vise sig at være en fordel:

- du kan bruge email-delen selvom du downloader news (især et problem
ved binære grupper i OE)
- du har det bedste program til hver enkelt program
- du kan minimere Xnews (indstil det i Alt+K) i modsætning til OE

> Har andre her i NG erfaringer med brugen af Xnews?

Jep! Jeg er selv forholdsvis ny, men er der noget du er interesseret i
at vide?

--
Morten Ovi - www.ovi.dk - morten@duh!
Vil du se noget åndsvagt? www.i386.dk

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 19-06-01 23:46

"Stefan Garvig" <sga@ida.dk> skrev:

> Har andre her i NG erfaringer med brugen af Xnews?

Vi er vist en del. Er der noget specielt du vil vide?

--
Jens Gyldenkærne Clausen
MF (Medlem af Fiduso - www.fiduso.dk)

Fra : Frank W

Dato : 20-06-01 07:44

jgc.nospam@get2net.dk (Jens Gyldenkærne Clausen) wrote in

> Vi er vist en del. Er der noget specielt du vil vide?

Jeg bruger selv Xnews, og har da lige et spørgsmål.

Når jeg henter f.eks. binære grupper, så viser Xnews billedet i body'en som
den skal, men så startes min IrfanView op samtidigt...Og det gør den
(irfanview) ikke når jeg bruger f.eks Outlook Express

Anyone eller er det min Windows opsætning der driller ? (Win95B)

Hilsen
Frank

Fra : Dino

Dato : 21-06-01 00:24

I <news:9gpgmj$g3c$1@news.inet.tele.dk> 20-6 2001, skrev Frank W:

> Når jeg henter f.eks. binære grupper, så viser Xnews billedet i
> body'en som den skal, men så startes min IrfanView op samtidigt...Og
> det gør den (irfanview) ikke når jeg bruger f.eks Outlook Express

I Xnews Setup -> Files -> Automatically launch after saving, fjern
..jpg filtypen.

--
Mvh Dino

Spelling inspected prior to transmission.
Any errors occured en route.

Fra : Frank W

Dato : 21-06-01 07:10

Dino <psychodaddy@ninja.dk.Invalid> wrote in

> I Xnews Setup -> Files -> Automatically launch after saving, fjern
> .jpg filtypen.

Ja men det virker jo fint...takker.....

Hilsen
Frank

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 21-06-01 10:23

soulman@mail.dk (Frank W) skrev:

> Når jeg henter f.eks. binære grupper,
[...]
> Anyone...

Desværre ikke mig. Min erfaring med Xnews til binære grupper er
nærmest ikke-eksisterende.

Fra : Frank W

Dato : 21-06-01 13:36

> Desværre ikke mig. Min erfaring med Xnews til binære grupper er
> nærmest ikke-eksisterende.

Har fået et svar. Se andet sted i denne NG.

Hilsen
Frank