Problemet med Allan Krautwald
Fra : Åge Halldorsson

Dato : 11-08-06 10:33

Der har nu i lang tid været dejligt fredeligt her på NG. Allan har vist sig
som mere voksen end tidligere. Det holdt desværre ikke så længe. Nu er han
på banen igen. Han er igen igang med at opildne til ballade. det er meget
synd for NG-gruppen.

En stærk opfordring, som jeg tror alle kan skrive under på er at ignorere
de kugler han støber. Og helt ignorere hans opfordringer til det ene og det
andet.

Så holdes freden og roen jo fortsat og det er vel mest frugtbart.

EKSEMPEL PÅ ALLANS KUGLESTØBNING
>Kan kun opfordre andre til at følge den linie...så vi <
..................... og så videre i den dur

Radiofolk som Allan må jo huske at de er genstand for debat. Mange mener jo
nok at de skulle fyres p.g.a. uduelighed og det må de jo leve med at nogen
mener. Det er som ikke anderledes end hvis man siger at Anders Fjogh
Rasmussen skulle fyres.
Det er barnligt at skabes sig som Allan over det. Det er de fleste seiøse
brugere nok enige i.

Det var bare lige et opråb til ballademagerne om at holde freden og roen. Nå
men god fred og ro.

Hilsen Åge

Fra : Lars Holst

Dato : 11-08-06 11:28

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> said in

> [...]
> seiøse brugere nok enige i.
>
> Det var bare lige et opråb til ballademagerne om at holde freden og

Hvorfor fyrer du en tråd af som indledes med personfnidder i et forum som
er dedikeret til musik?
Sådan noget skal føres i muddergruppen.

FUT: dk.snak.mudderkastning

--
Lars Holst

Fra : Kim Christiansen

Dato : 11-08-06 14:59

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> wrote in message
> [...]
> på banen igen. Han er igen igang med at opildne til ballade. det er meget

Du er offtopic Åge.

Fra : Michael Lund

Dato : 11-08-06 15:37

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:44dc4c79$0$931$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> brugere nok enige i.
>
> Det var bare lige et opråb til ballademagerne om at holde freden og roen.

Du er da total latterlig selv.

Hilsen
Mic.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 11-08-06 15:45

Åge Halldorsson skrev:

><snip>

Fik du udløsning ?

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 11-08-06 17:41

Ivan V. Klattrup wrote:

> Fik du udløsning ?

Ej ad.. (Bank bank bank -- Tanke ud af hovedet!!!)

--
Vh. Henrik Sørensen