mobil på fastnettet i hjemmet
Fra : fbm

Dato : 09-08-06 21:02

Jeg har hørt at der kan fås en "elektronisk dims" der gør at man kan bruge
en GSM tlf som trådløs tlf på fastnettet i hjemmet

kender nogen til det?

Vh Flemming

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 09-08-06 23:04

Hej

"fbm" <spam@nej.dk> wrote:

>Jeg har hørt at der kan fås en "elektronisk dims" der gør at man kan bruge
>en GSM tlf som trådløs tlf på fastnettet i hjemmet

Ja, det er rigtigt, hvor populært det blev ved jeg ikke, ,men Siemens
laver sådan et system, husker ikke mere modelbetegnelsen, det ervist et
par år siden der sidst har været skrevet noget om den sag, men prøv at
kigge på Siemens site, eller søg på Google...
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Benny Amorsen

Dato : 10-08-06 08:40

fbm> Jeg har hørt at der kan fås en "elektronisk dims" der gør at man
fbm> kan bruge en GSM tlf som trådløs tlf på fastnettet i hjemmet

GSM kan du godt opgive. Det kræver at du får licens til en frekvens.

Derfor kræver det at du har en mobiltelefon, der også benytte en anden
teknologi. Der var en meget kort overgang mobiltelefoner med DECT,
nogle mobiltelefoner (ikke ret mange) kan føre samtaler over
bluetooth, og nogle kan lave VoIP over trådløst LAN.

/Benny

Fra : Anders Larsson \(fje~

Dato : 10-08-06 16:40

"fbm" <spam@nej.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har hørt at der kan fås en "elektronisk dims" der gør at man kan bruge
> en GSM tlf som trådløs tlf på fastnettet i hjemmet
>
> kender nogen til det?

Hvis din mobil tlf. har Bluetooth, så kan den bruges som trådløs tlf. sammen
med en Siemens SX 303 / 353 - men det en alm. trådløs nu også

..... men det forudsætter du kan bruge en ISDN tlf.

--
MVH Anders (8900)
Det er fordi det er nemmere at læse - vi læser jo ikke nedefra og op.

Fra : Anders Larsson \(fje~

Dato : 10-08-06 16:42

"Anders Larsson (fjern ikke noget fra email adr.)"
<nospamfilter001@BotNak.dk> skrev i en meddelelse
>....snip...snap
> med en Siemens SX 303 / 353 - men det en alm. trådløs nu også

Som naturligvis skulle have været .... men det KAN en alm. trådløs nu også

Fra : l13qgjg9xhlqzfv@jeta~

Dato : 11-08-06 16:37

fbm wrote:
> Jeg har hørt at der kan fås en
> "elektronisk dims" der gør at
> man kan bruge en GSM tlf
> som trådløs tlf på fastnettet
> i hjemmet
> kender nogen til det?

Telia er igang med at teste et sådant system og hvis alt går godt kommer det
at udbydes i år eller næste år.

Fra : Per

Dato : 16-08-06 19:47