"Forkert" opløsning med Asus V7100
Fra : CK

Dato : 19-06-01 13:22

Hejsa.
Jeg har et ASUS V7100 (GeForce2MX) med TV-out og kører Windows 2000. Jeg
bruger ASUS' nyeste drivere (v.12.60). Jeg har købt et kabel (phono->SCART)
til at smide bag i fjerneren, og billedet kommer da også fint op her.
Problemet er bare, at billedet er for stort til mit TV, således, at når jeg
kører clone-mode er jeg nødt til at scrolle frem og tilbage før jeg kan se
hele billedet - dvs. jeg kan ikke på noget tidspunkt se hele skærmbilledet
på én gang på mit TV.
Den eneste løsning jeg indtil videre har kunnet finde frem til, er, at sætte
opløsningen ned til 640x480 (jeg kører 1024x768@75Hz pr. standard), men det
synes jeg alligevel ikke helt holder.
Andre med lign. problemer?

Forslag og hjælp ønskes!

--
Mvh Christian

For at skrive til mig - fjern de 3 X'er i emailadressen

Fra : Peter Rinder

Dato : 19-06-01 15:01

Ja jeg har prøvet det samme prøv tv-control på www.tvtool.de

/Peter