hjælp hvid der da er nogle der kan !!!
Fra : madsen

Dato : 09-08-06 12:40

hejsa

jeg har et spørgsmål så i måske kan hjælpe mig med hvad jeg skal gøre

jeg vred om på foden i 2001 og sprang mine ledbånd i foden, jeg kunne gå
uden hjælp af krykker, og jeg spiste ikke smertestillende medicin, jeg faldt
dog flere gange om dagen pga. den løse fod, jeg gik så til lægen der
henviste mig til Esbjerg sygehus, hvor de sagde de ville opererer mig i
foden, hvilket de gjorde i 2002, men det til følge at foden blev mere løs og
mange smerter til følge, og nu kunne jeg ikke gå uden krykker, jeg skulle så
gå mindst et år inden de igen kunne gøre noget ved min fod, de mente så på
Esbjerg sygehus at jeg skulle en tur til Århus kommunehospital for der havde
de forstand på lige sådan en fod, jeg tog så til Århus efter henvisning fra
Esbjerg, og her undersøgte de min fod og sagde at jeg skulle opereres
hvilket jeg så blev i 2004 men det resultat at nu kan jeg slet ikke noget
uden mine krykker, og jeg er nød til at spise flere slags smertestillende
medicin hver dag for at holde smerterne lidt nede og foden er løs som aldrig
før nu kan jeg også mærke knoglerne ( den i skinnebenet & foden ) glide på
hinanden når jeg går, de sagde så at jeg skulle gå et år mere inden de igen
ville kikke på det, nu har jeg så været til kontrol, og nu siger de at det
kan de ikke lave, og hvis de skal fjerne mine smerter bliver de nød til at
amputer benet, og ellers må jeg bare finde mig i at skulle gå med krykker og
spise smertestilende medicin resten af mit liv, og så ellers søge min
invalidepension...

Nu er mit spørgsmål så har jeg krav på erstatning fra de læger der har
opereret mig ??

og hvis hvordan gør jeg så ??? og er der måske en der er villig til at
hjælpe mig, da jeg snart ikke orker at sloges mere med dem

HÅBER der er en der kan hjælpe mig

mvh Madsen

Fra : Nick

Dato : 09-08-06 16:36

"madsen" skrev i en meddelelse...
> jeg har et spørgsmål så i måske kan hjælpe mig med hvad jeg skal gøre

Din sag er for alvorlig til, at du bør forlade dig på tilføldige råd i en
NG.

Søg istedet hjælp hos en - med branchen havende - erfaren advokat og også
gerne Patientrådgivningen i dit amt.

/Nick