Folks opsætning
Fra : René

Dato : 08-08-06 12:17

Heey alle :)

Jeg ville da høre hvilken opsætning i forskellige folk køre med?
og hvad den køre og gerne os hvis der er styling

Jeg ville starte ud med min Jog As - LC
den køre som et projekt i nu da jeg mangler en del i nu den har allerede
koster mig en formue og er ikke slut i nu..

Jog As - LC
Motorblok: Jog as
#Malossi multivario
#Malossi VL 14HMR Membranblok
#21mm studs
#Evo filter
#Evo 2g kobling
#21 mm amal
#TP rem
#Tp nardo
#Top racing 24%
#Tun tap 14000 rmp
#C4 lejer karbon styr
#Højglans krumtaphus
#Bremsebakker Bag Maloss

Indstilling:
#Ruller: ***
#Tændrør: ***
#Dyse: ***

Lc systemet:
Pumpe
#Køler
#Væskebeholder
#Slanger
#Termostat (Blå lys)

Tun der kommer på snart:
#Malossi Delta Clutch 107mm
#Malossi MHR Koblingsskål Wing Bell 107mm
#Indsugningsforstærker

HK = 10hk+
Topfart = 110km/t+
Accerlation= Det går på baghjul (kan ikke holdes nede når den får bund til
den tid)

Styling:
#Hvidt isoleringstape på ledningsnet
#Vandpumpe = Lakeres orange
#Forgaffel = Lakeres sort
#Karburator = lakeres orange
#Blok = Lakeres sort
#Stel = Lakeres orange
#Tank = Lakeres orange
#Kickstarterskjol = lakeres sort
#Nardo = lakeres sort - samt lidt extra
#Digital speedo
#Harris Håndtag
#Skumgummi beskytter
#SFX forgaffel - incl alt bremsesystem
#Støddæmper - sort
#Fælge - sorte
#Bremsekaliber - sort
#Orange Benzin slanger
#Orange Benzin filter
#Udspaklet blinklys
#Sædeskjold - matsort
#Frontskjold - matsort - Tilskåret til køler
#Inderskjolde - sorte
#Bremsegreb - sorte
#Alle yderskjolde får en gang airbrush

Fra : Hr. Jensen

Dato : 08-08-06 14:13

Den Tue, 8 Aug 2006 13:17:17 +0200 sendte "René" <renespv@hotmail.com>
følgende røgsignaler:

>Heey alle :)
>
>Jeg ville da høre hvilken opsætning i forskellige folk køre med?
>og hvad den køre og gerne os hvis der er styling

Fair nok:
Original Yamaha Aerox RR.

Basta!

--
"Vi beklager afbrydelsen, men vi har i øjeblikket
et problem med....med....med....Altså hvad skal

Fra : Charlotte

Dato : 08-08-06 15:52

Derbi Senda R fra 2004

14-53 Gearing
Hebo Membran
Metrakit udst.

Løber ca 100 km/t

Er ved at blive malet sort mangler bare at få ombetrukket sædet med rigtig
læder.

Hent en gratis SPAMfighter her.

Fra : René

Dato : 08-08-06 18:57

Charlotte >> Det lyder sku nice det havde jeg os på min gamle hot 50 :D

Fra : Brian

Dato : 08-08-06 21:51

Suzuki AP50 '94

20% gearing
47mm Athena Alu
Polini Speedcontrol
uoriginal udstødning, ligner original 99%, uden begrænsninger
Karburator fra en anden AP'er, men er en smule større. 21mm haves, og 19mm
er prøvet :)

Med 19mm Dell'Orto kørte den 90km/t, men den skulle bruges noget der ligner
2km til det :). Nu kører den 75, og 80 på en god dag :)
21mm'eren giver nok ikke mere end 19'eren.

Fra : Henning Lund

Dato : 09-08-06 09:25

René wrote:
> Heey alle :)
>
> Jeg ville da høre hvilken opsætning i forskellige folk køre
> med?

Tp Trophy
Tp Powered
Malossi multivar
Kørt 13.000 km uden at slå en fejl sk..

--
Mvh Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/ med bla. lidt til salg.

Fra : hr

Dato : 10-08-06 12:10

original gilera stalker
ring fjernet
70 km/t
så er min lyst styret.

Fra : Jens Larsen

Dato : 10-08-06 15:59

Har også en Stalker, og er også vendt tilbage til "kun" at fjerne ringen.
Har ellers haft hele dynen på 70ccm cylinder, 22mm karburator, Nardo
udstødning og anden vario/kobling...

Vist var det sjovt, men også dyrt og upålideligt, samt en evig plage med
alle de betjente...

Vh Jens

PS: Kørte 110 dengang, mod nu 70km/t