Test din juraviden #4 - Køberet
Fra : Christian Madsen

Dato : 08-08-06 03:46

Hej Alle,

Så er der sket lidt.
Jeg har siden sidst lavet en test i køberet. Desuden er der på
opfordring fra flere, nu på alle tests kommet en kommenteret
løsningsvejledning, som kan findes via link på siden med dine
resultater.

Jeg vil være meget glad for en kommentar til testen, og til
løsningsvejledningerne (gerne i alle fag). Det kan være, at der har
sneget sig et par fejl ind, eller jeg har formuleret noget dårligt /
forkert.

Jeg vil også blive glade hvis i ville poste et resultat, da jeg gerne
vil have en fornemmelse af sværdhedsgraden af disse tests.

Testen kan findes på: http://www.christianogterese.dk/quiz

--
Mvh. Stud.Jur Christian Madsen

Fra : KC

Dato : 08-08-06 08:59

"Christian Madsen" <svar@venligst.her> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg vil også blive glade hvis i ville poste et resultat, da jeg gerne vil
> have en fornemmelse af sværdhedsgraden af disse tests.

7 af 10 rigtige af en ikke-jurist

mvh

KC