Ja-tak til aftalen, men hvornår var det nu~
Fra : Jebber

Dato : 07-08-06 20:48

Jeg er utrolig glad for min aftalekalender, men er lidt lunken ved
aftalemåden.

Når jeg siger ja til en aftale forsvinder den ind i kalenderen. ZAP
ER der en måde at finde den igen. Jeg mener...
hvis man kan huske emnet, eller datoen, men ligger den sig i slettet post
eller hur??

Fra : O. Skjold

Dato : 08-08-06 22:02

Jebber skrev i news:44d798f9$0$3471$ba624c82@nntp02.dk.telia.net

<klip>

> [...]
> ZAP
> ER der en måde at finde den igen. Jeg mener...
> hvis man kan huske emnet, eller datoen, men ligger den sig i

Hvis der sendes en kvittering kan den vel ses i "sendt post"?

--
Mvh.
O. Skjold (Odense)

Fra : Julle