Access 97 starter op sammen med computeren
Fra : Benny

Dato : 07-08-06 17:18

Hej.
Jeg har et problem med access 97 fra Office 97 pro. Det starter hele tiden
op sammen med XP. Jeg kan ikke slå det fra og ønsker ikke at slette det
Hvad gør jeg.?
Benny

Fra : Bjarne Christensen

Dato : 08-08-06 11:55

"Benny" <benny31@fjerndetteord.mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> op sammen med XP. Jeg kan ikke slå det fra og ønsker ikke at slette det
Prøv at kigge om du har fået acces lagt ind i programmer / start, ellers
prøv at kigge i KØR skriv msconfig og se om der er noget office halløj der
starter op derfra.
--
venlig hilsen / best regards
Bjarne Christensen