rhodos..
Fra : Malle

Dato : 07-08-06 13:12

hej..
vi er så heldige at skulle til rhodos i oktober...men hvordan er vejret
der..skal jeg tage badetøj med eller hvad+

malle

Fra : beerper@gmail.com

Dato : 07-08-06 14:55

Tag du blot badetøj med...eller smid klunset og bad uden.
Alt er selvfølgelig smag og behag, men med en gennemsnitstemperatur
på 24 grader i oktober, bør man kunne dyppe en storetå eller to.

Fra : michael

Dato : 07-08-06 14:57

Er det ikke lidt tidligt at begynde og pakke?

Prøv her hvor der er klimadata for Rhodos:
http://www.dmi.dk/dmi/index/verden/verdensvejr.htm?city=160030202&country=Gr%E6kenland

/michael

Fra : F.Larsen

Dato : 22-08-06 20:44

"Malle" <malle9skalfjernes@get2net.dk> wrote in message
> vi er så heldige at skulle til rhodos i oktober...men hvordan er vejret
> der..skal jeg tage badetøj med eller hvad+

Omfattende vejr statistik kan findes her:
http://www.wunderground.com/global/stations/16749.html

For oktober:
http://www.wunderground.com/history/airport/LGRP/2005/10/1/DailyHistory.html?req_city=NA&req_state=NA&req_statename=NA

--