Bagbremse speedfight 1
Fra : Henrik Madsen

Dato : 07-08-06 11:51

Hej

Min Speedfight 1 har det med at hænge i bagbremsen..

Jeg har en mistanke om at det er den stang armen sidder på ved
baghjulet der trænger til at blive smurt..

men hvordan får man nemmest den pillet ud ?

Henrik

Fra : Brian

Dato : 07-08-06 12:12

"Henrik Madsen" <hmadsen@vip.fjernmig.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> baghjulet der trænger til at blive smurt..
>
> men hvordan får man nemmest den pillet ud ?

Muligvis skal udstødningen af,
dernæst baghjul
bremsebakker (husk hvordan de sad)
og så skal den 'arm' af
akslen kan nu skubbes ud hvor hjulet sad
smør og saml.

Jeg har oplevet problemet på både en Suzuki og 2 adly'er - og der var
løsningen som beskrevet.

Fra : Henrik Madsen

Dato : 07-08-06 13:21

On Mon, 7 Aug 2006 13:12:00 +0200, "Brian" <Suzuki@cool.dk> wrote:

> [...]
>smør og saml.

>Jeg har oplevet problemet på både en Suzuki og 2 adly'er - og der var

Ja det lyder jo til at det er en "standard" fejl på disse knallerter

Mange tak for beskrivelsen, jeg vil prøve om ikke jeg kan få den
smurt.

Henrik

Fra : Kell Petersen

Dato : 28-09-06 13:19

Jeg takker også ..
Jeg løsnede baghjulet og motionerede den med noget WD40 , og gav den en
smule fedt på drejemekanismen ,
Så nu fungere min ,, så skal man bare vænne sig til at bruge den...