BF2 servere
Fra : Hagar

Dato : 07-08-06 09:33

Hej i gruppen

Jeg har nu, langt om længe, fået BF2 og skal prøve kræfter med det, men hvor
går jeg hen og spiller det på nettet ?
Nu skal i ikke smide mig ind på en server hvor jeg bare får bøllebank lige
så snart støvlerne rammer gruset
Jeg kunne godt tænke mig at starte lidt forsigtigt op, og gerne på en Dansk
server, er der nogle der har en god ide ?
Jeg har fundet denne liste http://bfgeeks.dk/?page=serverliste men jeg vil
nødig havne i en flok af super prof.. og lystmordere, jeg skulle gerne kunne
gøre bare lidt skade

Hagar

Fra : Bjarne K.

Dato : 07-08-06 09:57

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> Jeg har fundet denne liste http://bfgeeks.dk/?page=serverliste men jeg vil
> nødig havne i en flok af super prof.. og lystmordere, jeg skulle gerne

Jeg bruger boomtown's BF2 servere, eller battlefield.no, eller nogle tyske
servere. Hos boowtown spilles der af en eller anden mærkelig grund normalt
kun på wake iceland og karkand.

Glem det der med at starte på en amatør server.
Spil istedet lidt singleplayer til du bare en smule styr på de forskellige
funktioner. Jeg havde aldrig spillet online spil før, da jeg gik igang med
BF2, og det gik fakisk ok fra starten af (modsat den smule CS source jeg
senere har prøvet, hvor jeg normalt kun overlever et par sekunder af
gangen).
Selvf. var/er der nogle spil, hvor man ikke får et ben til jorden, men i
næste runde ligger man i den bedre halvdel (eller bedre).

Jeg valgte i fra starten at satse på et kit (support) og blive rigtig god
til det (andre vil nok påstå noget andet). Selvf. spillede jeg andre kits
også, men hovedsageligt support. Senere har jeg spillet meget som medic, og
lige nu spiller jeg meget som engineer.
Support og Medic er de kits, hvor du hurtigst får skrabt nogle points
sammen, så du kan få nogle unlocks.
Lær eventuelt også at flyve heli / fly, på singleplayer.

Hop ud i det. Du vil ikke fortryde det.

Nogle gode hjemmesider ang. BF2 er

http://ubar.bf2s.com/
http://wiki.bf2s.com/
http:/bf2s.com/
(samme hjemmeside, men forskellige emner)

og http://www.secretsofbattlefield.com/

og http://www.tweakguides.com/BF2_1.html (optimering af opsætning)

Bjarne K.

Fra : Hagar

Dato : 07-08-06 12:09

> [...]
> http://wiki.bf2s.com/
> http:/bf2s.com/
> (samme hjemmeside, men forskellige emner)

Nu har jeg prøvet to servere
Den første blev jeg smidt ud af, jeg var på de rødes sider, og så kom der en
med blå tekst over hovedet, ham nakkede jeg, det skulle jeg så ikke gøre,
det var en team.made, og så bliv jeg pokker tage mig kylet ud ROFL Jeg
troede da at mit team havde rød tekst over hovedet og ikke blå, så måtte han
jo være fjende
Jeg fik så fat i en anden server, for de andre var lidt sippede syntes jeg,
og her gik det nogen lunde som engineer, jeg er dog ikke i det bedste
halvdel, endnu, men det kommer vel.
Det er bare sjovt at prøve noget nyt, for jeg spiller jo normalt MOHAA, og
så komme ud i BF2, der er stor forskel, syntes jeg.

Hagar

Fra : Bjarne K.

Dato : 07-08-06 13:58

> [...]
> gøre, det var en team.made, og så bliv jeg pokker tage mig kylet ud ROFL
> Jeg troede da at mit team havde rød tekst over hovedet og ikke blå, så

Det kunne du have undgået, ved at træne lidt på singleplayer først.

> Jeg fik så fat i en anden server, for de andre var lidt sippede syntes
> jeg, og her gik det nogen lunde som engineer, jeg er dog ikke i det bedste
> halvdel, endnu, men det kommer vel.

Helt sikkert. Det kommer hurtigere end man tror. Jeg var på et tidspunkt
inde i en down periode, hvor det kørte rent elendigt (lige efter jeg lagde
support på hylden), hvor jeg altid sluttede i den billige ende. Har dog igen
fået nogenlunde styr på gamet, og de nye klasser jeg spiller

Bjarne K.