Arachera
Fra : Aksel Pedersen

Dato : 06-08-06 19:01

Af forskellige årsager kommer vi ret ofte til Mexico.
Når man på restauranterne vil være sikker på at få rigtigt mørt kød, skal
man bede om Arachera.
Det er mellemgulvsmuskelen, som bliver marineret, hvor marinaden som regel
har limesaft som en af hovedreagenserne.
Vi har forsøgt at lave noget lignende herhjemme, men uden godt resultat.
Det, der ligner kødet mest er den flankesteg, man kan få flere steder. Men
det er slet ikke det samme. Hvor mon man kan købe mellemgulvsmuskelen. Jeg
har godt nok endnu ikke belemret min slagter med dette problem, men det
bliver jeg nok nødt til - eller er der nogen, der har haft gode erfaringer
på dette område?
Aksel

Fra : Max

Dato : 06-08-06 19:14

Hej Aksel

> mellemgulvsmuskelen. Jeg har godt nok endnu ikke belemret min slagter
> med dette problem, men det bliver jeg nok nødt til - eller er der

Undskyld, men hvorfor belemre os med spørgsmålet før du har
spurgt det mest oplagte sted, nemlig hos slagteren ? :)

Ps: kender du dem her http://www.torrestrading.dk/ meget flinke
mennesker der kan det der med ægte mexikansk mad.

Mvh Max

Fra : Gamle

Dato : 06-08-06 20:08

> Undskyld, men hvorfor belemre os med spørgsmålet før du har
> spurgt det mest oplagte sted, nemlig hos slagteren ? :)

Har du bændelorm. Hvordan kan du svare på andres vegne?
Enten er de nogle vrøvlehoveder eller også passer det ikke dig, at man
benytter newsgrupperne.
Kan du ikke bare lade være at svare, når du alligevel ikke kan bidrage med
noget intelligent.Siden du henviser til er under opbygning.
Mvh.
Torben

Fra : Max

Dato : 06-08-06 20:24

Hej Torben

> bidrage med noget intelligent.Siden du henviser til er under
> opbygning.

Har du ikke noget selv at bidrage med, ud over at prøve på
at belære mig om hvad jeg bør gøre og sige ?

Mvh Max

Fra : Gamle

Dato : 06-08-06 20:28

> Hej Torben

> Har du ikke noget selv at bidrage med, ud over at prøve på
> at belære mig om hvad jeg bør gøre og sige ?

Det ser ud til at være nødvendigt.
Men du vil måske hellere have besked fra din udbyder?
Mange spørgsmål i netop denne gruppe kunne løses ved, at man henvendte sig
til en prof først. Men så kan vi nedlægge gruppen, eller du kunne undlade
dine dumsmarte bemærkninger.
Højst sandsynligt er du en chipsgnaskende fedladen person med 10 liter cola
foran dig. Du interesserer dig ihvertfald ikke for at hjælpe folk.
Og du kan kun tillade dig at svare for dig selv.

Torben

Fra : Max

Dato : 06-08-06 20:35

Hej Torben

> Men du vil måske hellere have besked fra din udbyder?

Hvad har du gang i, du nærmer dig det latterlige.

> Højst sandsynligt er du en chipsgnaskende fedladen person med 10
> liter cola foran dig. Du interesserer dig ihvertfald ikke for at

Den opfattelse fortæller langt mere om dig end om mig.

> Og du kan kun tillade dig at svare for dig selv.

Som jeg har sagt tidligere, jeg svare som det passer mig.

Mvh Max

Fra : Max

Dato : 06-08-06 20:26

Hej Torben

> bidrage med noget intelligent.Siden du henviser til er under
> opbygning.

Du har måske ikke så meget intilligens at du kan finde ud
af at bruge det telefonnummer der står på siden ?

Mvh Max

Fra : Gamle

Dato : 06-08-06 20:29

> Hej Torben

> Du har måske ikke så meget intilligens at du kan finde ud
> af at bruge det telefonnummer der står på siden ?

Fjols

Torben som har undladt at kommentere din manglende IQ

Fra : Max

Dato : 06-08-06 20:36

Hej Torben

> Torben som har undladt at kommentere din manglende IQ

Det klæder dig.

Mvh Max

Fra : Gamle

Dato : 06-08-06 20:37