Aqua Appearence set
Fra : Jesper Ørsted

Dato : 11-01-01 21:50

Hvor finder jeg et Aqua Appearence set til min MacOS 9.x ?

--
Jesper Oersted
It isn't pollution that's harming the environment. It's the impurities

Fra : Jacob Johansen

Dato : 11-01-01 22:30

in article 1en3b94.phpxyy1ehmi3kN%spambait@use.reply.to, Jesper Ørsted at
spambait@use.reply.to wrote on 11/01/01 21:50:

> Hvor finder jeg et Aqua Appearence set til min MacOS 9.x ?

Jeg synes det dukkede op i Appearance kontrolpanelet efter jeg opgraderede
til 9.1...

Jacob

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 11-01-01 22:47

Jacob Johansen <jacjohan@image.dk> wrote:

> [...]
>
> Jeg synes det dukkede op i Appearance kontrolpanelet efter jeg opgraderede

Fandt den selv:

http://www.macosr.com/php/query/files/macosr_download.php3?file=th_aqua.
sit&server=www.macosr.com/cgi-bin/countdownrr/countdown.cgi

330KB