Brombær
Fra : KC

Dato : 06-08-06 12:07

Hejsa!

Har en pose (ca 600 gram) brombær.... Er der nogle gode ideer hvad de skal
bruges til?

mvh

KC

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 06-08-06 12:16

KC skrev:

> Har en pose (ca 600 gram) brombær.... Er der nogle gode ideer
> hvad de skal bruges til?

Brombærmarmelade er en dejlig ting...

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
SubZeroNet, Copenhagen, Denmark

Fra : Tina

Dato : 06-08-06 16:10

> Brombærmarmelade er en dejlig ting...

Og nu du så har lavet marmeladen, så brug den (bl.a.) til en
lagkage. Smager rigtig godt.

Fra : Frank Løkkegaard

Dato : 06-08-06 13:33

Klaus Alexander Seistrup <klaus@seistrup.dk> on søndag 6. august 2006 at
13:16 +0100 wrote:
>Brombærmarmelade er en dejlig ting...

og det er en brombærtærte også

Frank Løkkegaard * Mobil 2624 7311

Fra : Kurt E. Jensen

Dato : 06-08-06 16:00

> Hejsa!
>
> Har en pose (ca 600 gram) brombær.... Er der nogle gode ideer hvad de skal
> [...]

Hej.

Lav bryddersnaps af dem, enten med snaps, eller rom, evt. smagt til med
sukker eller glukose.

Kurt J.
Odense

Fra : Finn Jensen

Dato : 06-08-06 17:11

"Kurt E. Jensen" <kurtj@galnet.dk> skrev i en meddelelse

> Lav bryddersnaps af dem, enten med snaps, eller rom, evt. smagt til med
> sukker eller glukose.

Jeg hørte en opskrift en gang, men jeg fralægger mig nu et hvert ansvar for
dens virkning.

Man råsylter brombærrene og bagefter overhælder man dem med rom og lader dem
trække i køleskab et døgn.
Rommen skal man ikke drikke men bruge brombærrene, enten direkte eller til
feks. is.

--
De Bedste Hilsner
Finn Jensen

Fra : Pernille Højgaard

Dato : 06-08-06 18:59

"Finn Jensen" <BareSkriv@SurfMail.dk> skrev i en meddelelse

> trække i køleskab et døgn.
> Rommen skal man ikke drikke men bruge brombærrene, enten direkte eller til
> feks. is.
>

> Finn Jensen

Uhm...... rumtopf...... og rommen skal absolut oxo drikkes. Men hvis det
skal være helt rigtig, må man tidligst smage på varen i december måned. God
jul

VH Pernille

Fra : Finn Jensen

Dato : 06-08-06 19:32

"Pernille Højgaard" <pl@praxis-it.nospam> skrev i en meddelelse

> Uhm...... rumtopf...... og rommen skal absolut oxo drikkes. Men hvis det
> skal være helt rigtig, må man tidligst smage på varen i december måned.
> God jul

Pokkers også!. Så er det derfor jeg altid bliver fuld af det stads. Det har
jo ikke stået længe nok

--
De Bedste Hilsner
Finn Jensen