Steff-houlberg - sparerips
Fra : martin

Dato : 05-08-06 21:31

Er det bare mig eller er steff-houlbergs sparerips af en utrolig dårlig
kvalitet?

Købte nogen den anden dag og jeg må sige at jeg aldrig har set noget
ligenge.

Når man pakker det ud, se kan én stor klump kød.
Men kan slet ikke se ribenende kun brusk.
Det havde slet ikke den form som når man køber jensens eller andre
sparerips...

Ved ikke om jeg bare har været uhældig?
Hvad siger i andre?

Mvh
Martin

Fra : Heinrich Dysterdich

Dato : 06-08-06 07:32

"martin" <wee@wee.wee.org> skrev i en meddelelse
> [...]
> Men kan slet ikke se ribenende kun brusk.
> Det havde slet ikke den form som når man køber jensens eller andre

Hvis du har været uheldig, har jeg også.
Efter at have overvejet hvad den marinerede klump
bestod af, prøvede vi at grillen stykket.
Spiste et stykke, og besluttede at spise pølser istedet.

Min mening om denne sparerips= nærmest uspiselig

Mvh
Heinrich

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 06-08-06 09:05

martin <wee@wee.wee.org> skrev:
> [...]
>
>Når man pakker det ud, se kan én
>stor klump kød.
>Men kan slet ikke se ribenende kun brusk.

Jeg har tidligere haft et indlæg om samme produkt, og jeg er
helt enig, selv hunden ville dårlig nok æde det. Undskyld
dyrevenner, jeg ved at jeg burde have givet hunden noget andet.

I`m A Survivor

Fra : Hauge

Dato : 06-08-06 17:37

Hejsa
martin wrote:
> Er det bare mig eller er steff-houlbergs sparerips af en utrolig dårlig
> kvalitet?

Det er meget svært at svare på, om du også er af dårlig kvalitet

> Købte nogen den anden dag og jeg må sige at jeg aldrig har set noget
> ligenge.

Heller ikke jeg.

> Når man pakker det ud, se kan én stor klump kød.
> Men kan slet ikke se ribenende kun brusk.
> Det havde slet ikke den form som når man køber jensens eller andre
> sparerips...

Jeg oplevede det også som en stor klump. Men.. Smagen og mængden af kød,
overstiger langt Jensens visne sparerips.. Jeg fik desværre kun købt 3
pakker til 100 kr., men vil i hvert fald købe dem igen.
Rart at der er kommet et produkt der langt overstiger Jensens på smag og
kvalitet, men dog ikke på udseende. Jeg spiser også ret ofte udfra at
jeg er sulten, og ikke at jeg skal have det op at hænge på væggen.

/Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060806163723@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 07-08-06 05:11

Hauge <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev:
>Hejsa

> [...]
De sidste linier er da rent volapyk, selv du må da blive sulten
på et tidspunkt, men hvad har det med hjemmets udsmykning at
gøre? Desuden er du heldig, Kvickly har dem på tilbud denne uge,
for der skal jo være noget for enhver smag.

I`m A Survivor

Fra : Hauge

Dato : 07-08-06 10:10

Thomas Peter Bitsch (slet IIBSW) wrote:
> De sidste linier er da rent volapyk,

Næeh, jeg kommenterer at folk har mere travlt med udseendet af ripsene,
end smagen.

> selv du må da blive sulten
> på et tidspunkt, men hvad har det med hjemmets udsmykning at
> gøre?

Det er jo det med at læse _og_ forstå det der skrives, prøvede ellers at
holde det nede på et niveau, hvor de fleste burde kunne være med.

> Desuden er du heldig, Kvickly har dem på tilbud denne uge,
> for der skal jo være noget for enhver smag.

Havde jeg ikke set. Men ja, der skal være noget for enhver smag, det er
derfor at Jensen og McD lever i bedste velgående.

/Hauge

<http://newscheck.smart-tech.dk/20060807091012@smart-tech.dk>
På samme domæne som afsenderen af dette indlæg, ses headerne.

Fra : Thomas Peter Bitsch

Dato : 07-08-06 14:05

--
I`m A Survivor