Skærme
Fijala 3554
19" LCD Hyundai B91D...
Fra : Martin Schulz

Dato : 05-08-06 19:44

Hejsa!

Jeg synes subj. lyder tiltrækkende.
http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1149113437

Kan man trygt købe hos databutikken.com eller?

Gælder Hyundai´s tre års onsite i Danmark uanset, hvor man har købt skærmen?

Hvordan lyder Hyundai´s pixelgaranti? Jeg kan ikke rigtigt finde noget nogen
steder.

Er der et bedre alternativ til subj.? Vi skal bruge skærmen som
familie-allround-skærm. Dvs. internet/børnespil/tekstbehandling og
billedbehandling for sjov.
(Den må meget gerne have indbyggede højttalere, men det er ikke noget krav.)

På forhånd tak!

Mvh.
Martin

Fra : JK

Dato : 08-08-06 20:59

On Sat, 5 Aug 2006 20:43:42 +0200, "Martin Schulz" <masc@ofir.dk>
wrote:

> [...]
>billedbehandling for sjov.
>(Den må meget gerne have indbyggede højttalere, men det er ikke noget krav.)

http://www.prad.de/guide/screen2980.html

OK specifikationer. Respons, synsfelt og kontrast.

Om det juridiske ved jeg ikke noget. Lev livet !

mvh

John