Velfac vinduer - billeder efterlyses.
Fra : Anders

Dato : 05-08-06 09:43

Hej,

Til vores nye hus vil vi nok have Velfac type 200 vinduer.

Vi har set dem på div- udstillinger men kunne godt tænke os at se dem i et
rigtigt hus, udefra er det jo let, en cykeltur i et nybyggerkvarter og så er
den hjemme. Indefra er det dog sværere da vi ikke bare vil ringe på og
spørge....

Men jer tør jeg godt spørge Har du Velfac type 200 vinduer ? Vil du
uploade et billede ? Alle forskellige varianter af 200 serien er velkomne
men helt i ca 120*120 cm.

Pft
Anders

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 05-08-06 10:46

Anders wrote:

Klip

> Men jer tør jeg godt spørge Har du Velfac type 200 vinduer ? Vil du
> uploade et billede ?

Det kan du f. eks. finde ved at søge:
http://images.google.com/images?as_q=&svnum=10&hl=en&btnG=Google+Search&as_epq=Velfac+200&as_oq=&as_eq=&imgsz=&as_filetype=&imgc=&as_sitesearch=&safe=images

Til din orientering er det ikke OK at uploade billeder til grupper som
denne.

Se på www.usenet.dk for reglerne.

Mvh. Jørgen

--
http://www.aktiveforbrugere.dk/

Fra : Anders

Dato : 05-08-06 15:29

"Jørgen Rasmussen" <jorgen-rasmussen@aa.bb> wrote in message
> Det kan du f. eks. finde ved at søge:
> http://images.google.com/images?as_q=&svnum=10&hl=en&btnG=Google+Search&as_epq=Velfac+200&as_oq=&as_eq=&imgsz=&as_filetype=&imgc=&as_sitesearch=&safe=images

Og hvor mange af dem er så taget indefra som jeg efterspurgte ?

> Til din orientering er det ikke OK at uploade billeder til grupper som
> denne.

Det er jeg udemærket klar over, men der findes jo også andre steder at
uploade billeder, dk.binaer eller web.

> Se på www.usenet.dk for reglerne.

Det er der vist ingen grund til...

> Mvh. Jørgen

Mvh
Anders - som stadig efterlyser billeder taget indefra og uploadet til
dk.binaer eller web