Liftudlejning
Fra : Michael

Dato : 05-08-06 06:20

Nogen der har et tip til billig liftudlejning i Kbh-området? Jeg skal bruge
en lift der kan gå ca. 6-7m i højden og kan klare ca. 4-5m udlæg fra center.
Indtil videre har jeg en pris der hedder ca. 3500 kr. for 2 dage inkl.
levering og returnering (yikes!)

Fra : Q

Dato : 05-08-06 07:00

"Michael" <a@b.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
center.
> Indtil videre har jeg en pris der hedder ca. 3500 kr. for 2 dage inkl.

Hertz Matriel udlejning, Corona Matriel, Ramirent, Cat Rental store
Hvis du kender en håndværker der ofte lejer lifte og lign., så få ham til at
bestille liften for dig - de får typisk nogle ret gode rabatter..

/peter

Fra : Andersen [3650]

Dato : 05-08-06 07:15

> [...]
> center. Indtil videre har jeg en pris der hedder ca. 3500 kr. for 2 dage
Lejede for 1½ år siden en 8m "edderkop" og det kostede 1500
for en weekend. Dog hentede jeg selv, og leverede også retur.
Det var heroppe i Ølstykke området et sted. Jeg kan finde tlfnr.
hvis det har interesse.

Fra : Michael

Dato : 05-08-06 08:11

"Andersen [3650]" <virker@ikke.dk> wrote in message
newsWAg.4$Zp6.2@news.get2net.dk...
> [...]
> for en weekend. Dog hentede jeg selv, og leverede også retur.
> Det var heroppe i Ølstykke området et sted. Jeg kan finde tlfnr.

Hej Andersen

Det lyder da yderst interessant og jeg vil da meget gerne have navn+tlfnr.
på udlejeren. Selvom jeg skal give 8-900 kr. for levering og afhentning er
der da en del at spare. Jeg er iøvrigt i Smørum, så det er tæt på.

Fra : Erik Andersen

Dato : 05-08-06 10:18

> [...]
> på udlejeren. Selvom jeg skal give 8-900 kr. for levering og afhentning er
> der da en del at spare. Jeg er iøvrigt i Smørum, så det er tæt på.
Hvad med den her?
http://www.nordsj-stilladser.dk/index.htm
/Erik

Fra : Mads Lie Jensen

Dato : 04-08-06 08:10

On Sat, 5 Aug 2006 07:20:16 +0200, "Michael" <a@b.dk> wrote:

> [...]
>Indtil videre har jeg en pris der hedder ca. 3500 kr. for 2 dage inkl.

Jeg lejer altid mit udstyr hos Nordjysk Lift. (Jojo, de findes også i
københavn

Men jeg har ikke nogen anelse om hvad deres pris er, men jeg hr altid
været rigtig godt tilfreds med deres service og deres udstyr.
Gartneriet - http://www.gartneriet.dk/

Nu endelig med drivhus.