Først Syd Barrett og nu Arthur Lee
Fra : Peter Heide

Dato : 05-08-06 02:18

Det falder om de gamle landsbytosser ; små genier begge to. Lavede
nogle fantastiske plader begge to i 60erne. Jeg er ikke kyniker men rent
musikalsk må man nok sige deres bedste perioder var IKKE efter 1970.

http://www.cnn.com/2006/SHOWBIZ/Music/08/04/arthurlee.reut/index.html

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 05-08-06 08:54

"Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse

Hvem er han ???

Hilsen Åge

Fra : Lars Holst

Dato : 05-08-06 11:16

"Åge Halldorsson" <aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> said in

> "Peter Heide" <pheide@ofir.dk> skrev i en meddelelse
>

> Hvem er han ???
>
> Hilsen Åge

Når du sidder og er i stand til at poste i nyhedsgrupperne, så er det mig
en gåde hvad der forhindrer dig i selv at lave lidt research på hvem manden
er i stedet for hver gang at spørge så ignorant til hvem denne eller anden
person er.

Brug dog for fanden din hjerne, Åge og lær dog for pokker det internet at
kende.

Til musiksøgning er her et par links som giver mig forhåbninger om at dine
tomme og tåbelige spørgsmål ophører.

http://www.artistdirect.com/
http://www.allmusic.com/

--
Lars Holst

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-08-06 22:53

Lars Holst <delfinerne@yahoo.com> wrote:

> http://www.artistdirect.com/
> http://www.allmusic.com/

Og så det nyeste ord i ordbogen: "google" det :)

/thomas

--
Jeg beskyttes IKKE af den gratis SPAMFighter til privatbrugere...

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-06 10:43

On 05 Aug 2006 10:15:55 GMT, Lars Holst <delfinerne@yahoo.com> wrote:

>Til musiksøgning er her et par links som giver mig forhåbninger om at dine
>tomme og tåbelige spørgsmål ophører.

Don't feed the troll

http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_troll

/Alex

Fra : Robert Piil

Dato : 06-08-06 13:42

On Sun, 06 Aug 2006 11:42:54 +0200, Alex Linaa <www.linaa.com> wrote:

>Don't feed the troll
>
>http://en.wikipedia.org/wiki/Internet_troll

Sjovt lige du skulle sige det. Du plejer ellers altid at hoppe på
limpinden, når Åge slår til. Har du skiftet stil?

http://piil.org/blog/archives/50-Dont-feed-the-trolls.html

--
Robert Piil

Demo - http://piil.org/output/

Fra : Ukendt

Dato : 06-08-06 13:58

On Sun, 06 Aug 2006 14:42:21 +0200, Robert Piil <piil@nospam.dk>
wrote:

>Sjovt lige du skulle sige det. Du plejer ellers altid at hoppe på
>limpinden, når Åge slår til. Har du skiftet stil?

Helt og aldeles.
Det tog lidt tid at blive sikker på at Åge er uden for både pædagogisk
og fornuftens rækkevidde, men efter denne erkendelse, og med Åge i
Kill-filteret, er nyhedsgruppen blevet så rolig og saglig

>http://piil.org/blog/archives/50-Dont-feed-the-trolls.html

Right on

/Alex

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-08-06 19:02

> Helt og aldeles.
> Det tog lidt tid at blive sikker på at Åge er uden for både pædagogisk
> og fornuftens rækkevidde,
____

Den lader vi lige stå et øjeblik.

At være uden for rækkevidde af narhoveder. Det kan man kun være stolt af.
Tak.

Og at man fra den front taler om hvad fornuft er. Ja, det lader vi også lige
stå et øjeblik, til almindelig undren. Det skal man altså besidde selv, for
at kunne tale med om.

Vor herre bevares.

Hilsen Åge

Fra : Allan Krautwald

Dato : 11-08-06 00:04

> [...]
> og fornuftens rækkevidde, men efter denne erkendelse, og med Åge i
> Kill-filteret, er nyhedsgruppen blevet så rolig og saglig

Kan kun opfordre andre til at følge den linie...så vi slipper for alt det
mudderkast, tilsvining af navngivne personer og utallige provokationer a.la.
"hvem er"
Men derudover har jeg ikke puttet hverken ham eller andre i
Kill-filteret...svarer bare ikke mere

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-08-06 18:53

"Robert Piil" <piil@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> On Sun, 06 Aug 2006 11:42:54 +0200, Alex Linaa <www.linaa.com> wrote:

> Sjovt lige du skulle sige det. Du plejer ellers altid at hoppe på
> limpinden, når <.............................. ------- og en hel masse af
samme slags

SV: hmm... tja han tilhører gruppen af selvglade selvcentrale
pludderhoveder som vi ikke kan nå. Simpelthen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 06-08-06 11:53

"Lars Holst" <delfinerne@yahoo.com> skrev i en meddelelse

og lær dog for pokker det internet at
> kende.
___

Jojo, det var bare nemmere hvis man lige havde skrevet hvem han var. Så var
man fri for at spilde tid på at søge om ham.

Hilsen Åge

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 06-08-06 22:43

On Sun, 6 Aug 2006 12:53:04 +0200, "Åge Halldorsson"
<aa.hfjern@detsomstårherpost.tele.dk> wrote:

> [...]
>

>Jojo, det var bare nemmere hvis man lige havde skrevet hvem han var. Så var
>man fri for at spilde tid på at søge om ham.

Jamen hvis du ikke synes om at bruge resten af nettet, så køb
"Politikens Store Rock Leksikon". Der er de vist alle nævnt (undtagen
Carlos Santana). Ham har de glemt så ham er du nød til at slå op på
nettet.

--
Slet transportmidlet før dk
__o

Fra : Carl Drud

Dato : 06-08-06 18:58

Åge Halldorsson wrote:

> Jojo, det var bare nemmere hvis man lige havde skrevet hvem han var. Så var
> man fri for at spilde tid på at søge om ham.

Der var et link i det oprindelige indlæg. Der stod det.

Carl

Fra : Peter Heide

Dato : 06-08-06 22:39

man fri for at spilde tid på at søge om ham.

> Der var et link i det oprindelige indlæg. Der stod det.

Ja. Nu må du sgu' tage dig lidt samme Åge.

Fra : Carl Drud

Dato : 06-08-06 19:01

Thomas von Hassel wrote:

> Og så det nyeste ord i ordbogen: "google" det :)

Pas på. Det er åbenbart vigtigt hvordan man skriver det.

http://thedigitalreality.com/blog/?p=35

Carl