Skærme
Fijala 3554
Hvilken 19" eler 20" LCD skærm vil i anbef~
Fra : Per Olsen

Dato : 04-08-06 21:54

Hej

Jeg har somend en go Hansol CRT 19 tommer (900p)
Men den fylder jo enormt på bordet, så jeg er ved at kikke efter en LCD
skærm, den skal være min 19" hvilken en vil anbelale til omkring 1500 kr og
skal også gerne kunne bruges til spil.

Jeg har kik på følgende:

http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=183006
Videoseven V7 L19WA
til 1.460 kr

Hvad skal man egentlig kikke efter når man købe fladskærm?

Mvh Per

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 05-08-06 08:51

"Per Olsen" <perjmolsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Videoseven V7 L19WA
> til 1.460 kr
>
> Hvad skal man egentlig kikke efter når man købe fladskærm?

Prøv at se lidt her http://www.flatpanels.dk/, her kan du måske finde et
svar der harmonerer med dit personlige forbrugsmønster, jeg f.eks. vil altid
kigge efter en skærm der har s-ips panel, men den er ikke overvældende til
hurtige spil, andre vil have en skærm til hurtige spil og aksepterer så at
den ikke er helt god til at vise de rigtige farver.
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as