Kirsebær...jammen i guder
Fra : Stefan

Dato : 04-08-06 19:28

Hej

Jeg skal love for der er kirsebær i år, jeg lagde 11 kg i fryseren igår, har
lige så mange stående jeg ikke orker at gå igang med, endnu flere der ligger
under træet og man kan faktisk ikke se jeg har været igang med at plukke.
Nåå ja og så har både hundene og jeg en meget lidt afføring....

Stef

Fra : BA

Dato : 04-08-06 19:52

Læg dem i et syltetøjsglas, og overhæld dem med så rent ca 40%'s sprit som
muligt. Tilføj en lille bitte smule kanelstang (ikke kagen!). Lad det trække
et par mdr. og tilsæt sukker/farin efter smag. Uhm!!!

Hvor bor du?
--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse, skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....

Fra : Stefan

Dato : 04-08-06 20:03

"BA" <paogbaKANIN@oncable.dk> wrote in message
> Læg dem i et syltetøjsglas, og overhæld dem med så rent ca 40%'s sprit som
> muligt. Tilføj en lille bitte smule kanelstang (ikke kagen!). Lad det
> trække et par mdr. og tilsæt sukker/farin efter smag. Uhm!!!

Ok det lyder sgu da som en go ide, hvor fulen skaffer man ren sprit?
Apoteket?

> Hvor bor du?

Lige uden for Randers.

Stef

Fra : Bjarne K.

Dato : 04-08-06 20:43

"Stefan" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse

> Ok det lyder sgu da som en go ide, hvor fulen skaffer man ren sprit?
> Apoteket?

> Lige uden for Randers.
>
> Stef
..>

Jeg tror bare der menes sperikum uden smag f.eks vodka eller snaps (Er det
ikke brøndum, man normalt bruger)

Fra : BA

Dato : 06-08-06 10:59

> .>
>
> Jeg tror bare der menes sperikum uden smag f.eks vodka eller snaps (Er det
> ikke brøndum, man normalt bruger)

Ja fx ren vodka uden smag

Fra : Basil

Dato : 04-08-06 21:22

Stefan formulerede fredag:
> [...]
> under træet og man kan faktisk ikke se jeg har været igang med at plukke. Nåå
> ja og så har både hundene og jeg en meget lidt afføring....

Ja, fuglene her ligger ca. 50 nye sten på min teresse hver nat, og et
par kager med sten i også
Har endnu ikke selv set et bær på træet.
Kai

Fra : Stefan

Dato : 04-08-06 21:43

> Ja, fuglene her ligger ca. 50 nye sten på min teresse hver nat, og et
> par kager med sten i også
> Har endnu ikke selv set et bær på træet.
> Kai

Her til morgen kom der næsten kun hele kirstebær ud af den ene hund

Stef

Fra : Ole Christiansen

Dato : 07-08-06 07:05