IHC Wireless
Fra : Mr. D

Dato : 03-08-06 13:32

Er der nogen der ved om der er mere på tegnebrædtet af elementer som er i
det normale IHC?

Fra : Stefan

Dato : 03-08-06 14:20

> Er der nogen der ved om der er mere på tegnebrædtet af elementer som er i
> det normale IHC?

Prøv dk.teknik.el der er i hvertfald en masse indlæg om IHC.

Stef

Fra : Mr. D

Dato : 03-08-06 14:31

Tak :)

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-06 17:06

Ja, man kan sætte central ihc controller på enhederne i ihc wireless. Hermed
kan man opbygge samme, som man har med almindelig ihc. Smart ikke?

Fra : Mr. D

Dato : 04-08-06 08:13

"Flemming" <tt3r43> skrev i en meddelelse
> Ja, man kan sætte central ihc controller på enhederne i ihc wireless.
Hermed
> kan man opbygge samme, som man har med almindelig ihc. Smart ikke?

Jo - og besværet med de mange ledninger var det der tiltalte mig :) Men det
jeg mente var nu om der var nye enheder på tegnebordet - ex. IR modtager til
B&O fjernbetjening...