Havebog til ejere med små haver?
Fra : moso97ad

Dato : 02-08-06 22:23

For et års tid siden flyttede jeg ind i en stuelejlighed, og der fulgte en
dejlig lille have med på ca. 10-12 kvm. Den tidligere ejer har plantet en
masse buske, træer og blomster nærmest oven i hinanden, det vil jeg gerne
gøre noget ved.

Eftersom det er min første have har jeg ikke den store erfaring, og er
derfor gået på jagt efter inspiration i diverse havebøger. Jeg synes dog, at
de fleste havebøger henvender sig til læsere med store haver.

Findes der nogle havebøger, som har temaet "den lille have"?

--
Mvh.
Morten

moso97ad-no-spam@yahoo.dk
(fjern -no-spam)

It has removed 1173 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!

Fra : Ole Jensen

Dato : 02-08-06 23:18

moso97ad <moso97ad-no-spam@yahoo.dk> wrote:

> Findes der nogle havebøger, som har temaet "den lille have"?

http://plantarum.dk/product_info.php?products_id=168&plaid=d83a2812076f1
83386d56c67a205a889

http://www.ibooks.dk/default.asp?mode=show_item&vare_id=157282

Er blot et par bud.
Ole-J
Jeg er ikke ekspert

Fra : moso97ad

Dato : 03-08-06 10:07

"Ole Jensen" <newsplus@website.dk> skrev i en meddelelse
> moso97ad <moso97ad-no-spam@yahoo.dk> wrote:

> [...]

Tak for henvisningerne Ole. Vil straks tage ned på biblioteket, og se om jeg
kan finde dem.

Mvh.
Morten

It has removed 1179 spam emails to date.
Try SPAMfighter for free now!