Kørende igen - men det er ikke Falcks skyl~
Fra : Allan C. E. Rasmusse~

Dato : 19-06-01 10:54

Jo tak. Så er jeg kørende igen. Det
var et ganske lille problem jeg havde
med koblingen. En lille pind, der trykker
koblingspladerne fra hinanden var rustet
fast - ja! Den løber i olie og bevæger
sig hver gang jeg kobler til og fra men
alligevel var det lykkedes den at sætte
sig fast. (underligt? Ja!)

Nu er det hele så rent og velsmurt. Så
jeg dukker da op i aften ved Gladsaxe.

Så lige til en følge-historie til oven-
stående.

Jeg regnede naturligvis med at Falck ville
behandle min cykel ordentligt nu da jeg betaler
ca. det dobbelte for "forsikringen" i.f.t.
TopHjælp - men niksen.

Da jeg afleverede den var den nyvasket
og pæn og se på - ved modtagelsen (1 dag
senere end lovet) var den møgbeskidt - okay
- de havde kørt den i regnvejr, så de er
vel undskyldt. Det er bare pisse irriterende.
Men at den skal have ridset skærmen og at min
BC 800 nu ikke virker mere er sgu'da
irriterende! Magneten var også bøjet helt
rundt. (det er rettet til men jeg kan stadig
ikke få den til at virke - måske er ledningen
færdig ? ).

Det girokort jeg lige har modtaget fra Falck
bliver liggende i skuffen... Og der skal
snart tages kontakt med TopHjælp.

MVH
Allan Rasmussen
Jawa 350/640 HayaBusaStyle - 65K km.

JawaManiac - and likes offroad... Those two things DO combine