BF2 spørgsmål
Fra : Ukendt

Dato : 02-08-06 15:19

Hvordan virker det her med ¨få låst de ekstra våben op når man tjener point
og stiger i rang ?? Hvordan og hvornår låses de op ?

Og hvordan fa'en bomber man når man flyver jet m.v. ?

/Jan

Fra : Hagar

Dato : 02-08-06 15:50

"Janner" <Nemlija> skrev i en meddelelse
> Hvordan virker det her med ¨få låst de ekstra våben op når man tjener
> point og stiger i rang ?? Hvordan og hvornår låses de op ?
>

> Og hvordan fa'en bomber man når man flyver jet m.v. ?
>

> /Jan

Det med at bombe m.v, står det ikke i manualen ? Det vil jeg da håbe, for
jeg får mit en af dagene.

Hagar

Fra : BuFFer

Dato : 02-08-06 16:05

Under options > controles > Air... kan du se hvilke knapper der gør hvad.
Evt. ændre dem.

Det med rang osv kan læses meget mere om på www.bf2s.com

Fra : BuFFer

Dato : 02-08-06 16:07

> Det med rang osv kan læses meget mere om på www.bf2s.com

Næmere sagt under UBAR
http://ubar.bf2s.com/

Bibbons, badges, Medaljer, rang.. unlocks er de nye våben du kan få.

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-06 19:01

"BuFFer" <nosp@m.2.me> wrote in message

> Næmere sagt under UBAR
> http://ubar.bf2s.com/
>
> Bibbons, badges, Medaljer, rang.. unlocks er de nye våben du kan få.

HAr fint fundet det om rangen ... men bombe mmmm det sgy nok bare mig der er
et fjols til læse ...

Fra : BuFFer

Dato : 02-08-06 19:08

> HAr fint fundet det om rangen ... men bombe mmmm det sgy nok bare mig der
> er
> et fjols til læse ...

Bombe ?... Hvad vil du vide om en bombe ?

Fra : BuFFer

Dato : 02-08-06 19:09

Ah.. bomber på fly... der skal du skifte våben på flyet - fx ved at trykke F
eller scrool på musen... så skifter den fra messiler til bomber.

Fra : Mogens

Dato : 02-08-06 21:01

On Wed, 2 Aug 2006 20:09:18 +0200, "BuFFer" <nosp@m.2.me> wrote:

>Ah.. bomber på fly... der skal du skifte våben på flyet - fx ved at trykke F
>eller scrool på musen... så skifter den fra messiler til bomber.

Eller tallene 1 og 2 for at vælge våben og så fireknap 2 for at affyre
dem. Fireknap 1 er jo til maskinkanonen på flyene.

mvh Mogens

Fra : BuFFer

Dato : 03-08-06 14:03

> Eller tallene 1 og 2 for at vælge våben og så fireknap 2 for at affyre
> dem. Fireknap 1 er jo til maskinkanonen på flyene.

ja okay kan slet ikke huske det - bruger nemlig joystick ;)