Skærme
Fijala 3554
Fladskærme og insekter
Fra : Hagar

Dato : 01-08-06 23:57

Hej i gruppen

Nu har jeg læst en del her i gruppen om folk med problemer med insekter
inden i skærmen, men hvad med uden på ?
Jeg har selv to af de flade, og dem er de almindelige fluer meget
interesseret i, det samme siger andre jeg kender der også har fladskærme,
men dem med crt skærme, de har ikke samme problemer. Hvad er det lige der
gør dem til "flue magneter", kan det være lyset mon ?
Det undre mig bare, for der er da ikke andre insekter der viser den samme
interesse som fluerne. Nej, jeg sidder ikke uden for, jeg har bare et stort
vindue der står på vid gab døgnet rundt, og så kommer der altså dyr ind

Hagar