Gilera Runner..Hjælp...
Fra : Michael Laursen

Dato : 01-08-06 19:19

Hej til jer alle...

Jeg er på jagt efter noget hjælp til at samle moteren til min Gilera...
Har fået en totalt adskilt runner som jeg nu prøver at lappe sammen. Men det
er ikke nemt uden nogen tegning eller exploded view..? Kan det skaffes et
sted eller findes det på nettet... Forventet det er i en kvalitet så man kan
se forskel på de enkelte dele.

Har forsøgt at søge på nettet, men forgæves... Der er utallige forhandlere
på nettet, men ingen af dem sælger originale dele... Hvorfor er de så
uprofessionelle og ikke har så man kan bestille sine varer, her tænger jeg
f.eks. svinghjulet... det er faktisk kun Thansen der har det, dog komplet
med stator... og det skal jeg sku ikke ha...
Er der nogen som kender et sted hvor jeg kan få det jeg vil ha og se hvad
jeg skal ha... sidst nævte er mest vigtig..

På forhånd tak...

Fra : Hagar

Dato : 01-08-06 20:11

"Michael Laursen" <michael.skole@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er der nogen som kender et sted hvor jeg kan få det jeg vil ha og se hvad
> jeg skal ha... sidst nævte er mest vigtig..

Der var en gang jeg havde en hjemmeside, men det har jeg ikke mere, men på
den var der hjælp til dig. En anden her fra gruppen påtog sig opgaven at
køre det videre, men det er ALDRIG sket, og det er efter hånden noget siden.
Men skulle han læse med her, så se at få det til at køre, så andre kan få
fornøjelse af mine bedrifter !

Hagar