Bo i Italien i et skisportsområde i et par~
Fra : Klaus Jensen

Dato : 01-08-06 18:31

Siden jeg var på skiferie sidste gang, har jeg puslet lidt med tanken om at
tage et længere ophold i Italien. F.eks. tage derned omkring nytår og være
der 2-3mnd, altså det meste af ski-sæsonen.

Forestil jer at stå op, spise dejlig morgenmad og ramme pisterne som en af
de første, stå på ski til middag og så tage hjem (så er pisterne alligevel
ved at være smadrede af Poul plov og diverse langhårede bavianer på
hashkælke). Spise frokost, arbejde indtil aftensmaden.... Så har man aftenen
til at slappe af, feste, hygge, hænge ud med vennerne etc etc...

Hvis bare jeg har en internet-forbindelse og skype kan jeg sagtens passe min
business fra Italien i en periode, hvis jeg vil og planlægger efter det.

Jeg har været afsted de sidste 5 år til Italien med en enkelt afstikker til
Østrig, og holder af den italienske væremåde og afslappede tilgang tingene.
Ikke så effektivt som i Østrig, men med en helt anden charme.

Det jeg leder efter er gode ideer til, hvordan det kunne gøres, hvordan man
undgår at det kommer til at koste 100.000 etc etc. Måske er der nogen der
har tænkt på noget lignende, eller måske endda gjort det. Tips og gode
ideeer er meget velkomne. :)

- Klaus