Skærme
Fijala 3554
Touchscreen problem!!
Fra : Flinkesen

Dato : 01-08-06 12:24

Hej gruppe

Jeg håber inderligt, at der er en eller flere, der kan komme med nogle gode
løsningsforslag på mit problem.

Jeg har købt en touchscreen, som jeg skal bruge som jukebox. Derfor er jeg
ret afhængig af, at man kan ramme præcist, så man kan vælge de rigtige
numre.
Problemet er, at jeg ikke kan få den kalibreret ordentlig. Lige meget hvad
jeg gør, er der altid steder på skærmen, hvor cursoren er milevidt fra min
finger.
Det mest underlige af det hele er, at min bror har en skærm magen til, og da
vi prøvede at slutte min skærm til han system, kunne den godt kalibreres.
Omvendt kunne hans skærm heller ikke kalibreres helt præcist på mit system.

Kan det være computeren det er galt med og i så fald - hvad? Kan det være
ledningerne, der er problemet?

Jeg er villig til at prøve hvad som helst, da det er en smule frustrerende
at tro, man skal høre ACDC, og så rammer man kærestens Ace of Base i stedet

Mvh.

JK