Det jo ikke altid -
Fra : Flemming Hansen

Dato : 01-08-06 10:52

at fejlen findes i computerens hard eller software.

Dette link vil nok finde nogen relevans for visse ivrige brugere af denne
gruppe.

http://www.dumpalink.com/media/1154261526/Angry_German_With_Subs

Mvh. Flemming

Fra : Hagar

Dato : 01-08-06 11:45

"Flemming Hansen" <boole@sol.dk> skrev i en meddelelse
> at fejlen findes i computerens hard eller software.
>
> Dette link vil nok finde nogen relevans for visse ivrige brugere af denne
> [...]

Drengen er jo tydeligvis syg.

Hagar

Fra : Nicolai

Dato : 01-08-06 22:56

> Drengen er jo tydeligvis syg.

Synes du??? ;)

Fra : Olesen

Dato : 01-08-06 12:12

Åhh ja, et sjovt gensyn

Godt man ikke er hans far.

Fra : Peter [AGHL]

Dato : 01-08-06 12:40

Olesen wrote:
> Åhh ja, et sjovt gensyn
>
> Godt man ikke er hans far.

Det er sikkert faderen der har optaget knægten med skjult kamera og
efterfølgende hængt ham ud på nettet ...

hmm - det er vel fake? - Det må være fake!
Selv mine drenge opfører sig ikke på den måde

- Peter

Fra : Flemming Hansen

Dato : 01-08-06 13:21

"Peter [AGHL]" <peter.aghl@gmail.com> skrev i en meddelelse

Olesen wrote:
> [...]

efterfølgende hængt ham ud på nettet ...

hmm - det er vel fake? - Det må være fake!
Selv mine drenge opfører sig ikke på den måde

Prøv at forestille dig at du har inviteret din nye smukke flamme og søn på
weekendbesøg, og vågner op til at den "det er min søn - han er sød ik"
sidder inde på det aller helligste og gamer på fars maskine.

Hvad gør du?

1. Du siger at han gerne må spille videre hvis han er lidt stille?

2. Jeg skulle aligevel købe en ny computer.

3. Jamen så skal mor og jeg lave lagengymnastik.

4. Du binder moderen og den fast til kofangeren, og kører en søndagstur
på motorvejen.

De rigtige svar er - nej - nej - nej - ja.

Mvh. Flemming

Fra : Trist

Dato : 01-08-06 14:28

"Peter [AGHL]" <peter.aghl@gmail.com> wrote in news:1154432409.820348.92850
@75g2000cwc.googlegroups.com:

> hmm - det er vel fake? - Det må være fake!

Det er fake!

Fra : Peter [AGHL]

Dato : 01-08-06 14:30

Flemming Hansen wrote:

> 4. Du binder moderen og den fast til kofangeren, og kører en søndagstur
> på motorvejen.

Optional - de har deres eget maskineri - så chefen kan have sit udstyr
i fred

- Peter

Fra : Peter [AGHL]

Dato : 01-08-06 14:33

Trist wrote:
> "Peter [AGHL]"

> Det er fake!

Hehe, I know

Men har man to autistiske knægte (som mig) så er virkeligheden ikke
så langt væk endda - ouch

- Peter

Fra : Flemming Hansen

Dato : 01-08-06 14:59

Trist wrote:
> [...]

> Det er fake!

Hehe, I know

Men har man to autistiske knægte (som mig) så er virkeligheden ikke

Har du to autistiske drenge, har ikke oplevet familier med to autister.

Men på den anden side er denne dreng ikke autist, min erfaring er at den
forudsigelige computer, altså når den virker, passer autisterne fint med
deres behov for struktur.
Der er intet der tyder på at computeren var defekt, måske lidt langsom.

Men selvfølgelig hvis der ligger en solid psykiatrisk overbygning på
autisten, kan der også komme voldsomt flimmer i valsen.

Mvh. Flemming

Fra : Peter [AGHL]

Dato : 01-08-06 15:17

Flemming Hansen wrote:

> Har du to autistiske drenge, har ikke oplevet familier med to autister.

Det er imho mere ligetil end hvis man hele tiden skulle passe på at
dele sol og vind lige

> min erfaring er at den forudsigelige computer, altså når den virker,
> passer autisterne fint med deres behov for struktur.

Jeps i ca 90%

Der hvor filmen knækker er hvis forudsigligheden/struktur forsvinder
pga spil/maskineri driller (hvis den ikke virker)

Det er heldigvis ikke så tit mere :)
Det er mest gået ud over konsollerne - håndkontroller, som jeg har
købt mig fattig i

> Men selvfølgelig hvis der ligger en solid psykiatrisk overbygning på
> autisten, kan der også komme voldsomt flimmer i valsen.

Der skal faktisk forbavsende lidt til - men det er samtidig nemt at
forudsige og "kontrollere" - fx kampspil er bandlyst og rollespil er
"in"

:) Peter

Fra : Flemming Hansen

Dato : 02-08-06 10:40

Flemming Hansen wrote:

> [...]

Der skal faktisk forbavsende lidt til - men det er samtidig nemt at
forudsige og "kontrollere" - fx kampspil er bandlyst og rollespil er

Ja Unreal er nok ikke lige sagen -

Mvh. Flemming

Fra : preben nielsen

Dato : 01-08-06 20:14

> [...]
> at fejlen findes i computerens hard eller software.
>
> Dette link vil nok finde nogen relevans for visse ivrige brugere

Det her er langt fra den værste jeg har set, men jeg har ikke et
link til den anden... :(