Hegn
Fra : Jan

Dato : 30-07-06 18:18

Min nabo og jeg skal have sat et hegn op i skel. Vi påtænker at sætte et
klinke hegn op og i den forbindelse har jeg nogle

steder set, at H-stolperne kan fåes i beton, endvidere har jeg set at de
nederste 30-50 cm også kan fåes som en betonplade, resten

fyldes så opefter med træ. Jeg har surfet rundt på nettet men kan ikke finde
nogen som forhandler disse betonstolper og plader,

kan nogen henvise til en forhandler?

På forhånd tak

Jan

Fra : kris b

Dato : 01-08-06 13:10

> kan nogen henvise til en forhandler?
>
> På forhånd tak
>
> Jan

der kan gå lidt tid før meddelser vises post venligst kun en gang
mvh
kris b